Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر سازمان تیم های ملی تکواندو تاکید کرد: فدراسیون در حد توان خود سعی می کند با مسئولان ورزش تعامل کند تا مشکل اشتغال سروش احمدی و برخی دیگر از قهرمانان را حل کند.

 

آرش فرهادیان  درباره انتشار فیلم مسافرکشی سروش احمدی دارنده مدال نقره رقابت های جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۹، اظهار کرد: ورزشکاران و قهرمانان سرمایه کشور هستند و به عنوان نیروهای جوان، با اخلاق، متدین و متعصب به کشور مثل سربازان جنگ در میادین برای اهتزاز پرچم ایران تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه همه حمایت از این قهرمانان است تا این عزیزان در راه پر پیچ و خم زندگی مشکلاتشان به حداقل برسد.

مدیر تیم های ملی تکواندو افزود: سروش از ورزشکاران با اخلاق تکواندوی ایران است که انصافا علاوه بر کسب عناوین قهرمانی از لحاظ اخلاقی نیز جزو بهترین و مودب ترین های تیم ملی است. اگر اغراق نکنم باید بگویم خیلی از ملی پوشان تکواندو این خصوصیات را دارند و به لحاظ رعایت تمامی مسائل اخلاقی زبانزد هستند.

وی خاطرنشان کرد: به هر صورت او حق دارد برای گذران زندگی و کسب درآمد و روزی تلاش کند اما همه باید کمک کنیم قهرمانان ما به بهترین شکل ممکن بدون دغدغه به ورزش بپردازند. سروش پیش از این با فدراسیون صحبتی نکرد و پیگیری بابت شغل در استانش نکرد. شنیدم پیگیر شغل بوده اما موفق نشده است.

فرهادیان ادامه داد: فدراسیون از همین امروز تلاش می‌کند تا راهکاری بیاندیشد که این عزیزان در حد توان فدراسیون شغلی پیدا کنند. البته نمی‌خواهم نام قهرمانانمان را بیاورم اما خیلی از ورزشکاران با حمایت فدراسیون و تلاش رییس فدراسیون مشغول به کار شدند. بنده همزمان که سرمربی تیم نفت بودم در همان مقطع با مساعدت وزارت نفت برخی از ورزشکاران در آنجا مشغول به کار شدند و خیلی از قهرمانان دیگر نیز با حمایت فدراسیون در وزارتخانه های مختلف مشغول به کار شدند.

وی با بیان اینکه دغدغه‌های سروش احمدی به عنوان ملی پوش ایران درست است و او در این زمینه حق دارد، تصریح کرد: اما باید توجه کنیم که کار عار نیست و انجام فعالیت و کار نشان از منش انسان و شان انسان و شناخت او نسبت به مسائل زندگی دارد و خیلی از عزیزان مثل سروش احمدی از همین راه امرار معاش می کنند. انتظار این است که سروش احمدی و دیگر قهرمانان در شرایط متفاوت تری و با حمایت مسئولان به مشاغل دیگر بپردازند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه فدراسیون خود را ملزم به پیگیری مشکلات ورزشکارانش می داند، گفت: فدراسیون و شخص رییس فدراسیون همه تلاش خود را خواهند کرد درباره او و دیگر قهرمانانمان با تعامل با مسئولان ورزش مشکلاتشان را حل کنند.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سروش احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت: در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می‌روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می‌شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری‌های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می‌شود و در حاشیه جام ملت‌های فوتسال آسیا قرار است تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است.
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته‌های دیگر ورود پیدا کنیم.

کد خبر 847614 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • جو کول پیش‌بینی می‌کند؛ از قهرمان لیگ قهرمانان اروپا تا قهرمان یورو و برنده توپ طلا
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • سهمیه‌ کشورها در فصل آینده باشگاه‌های آسیا تعیین شد
  • سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا؛ نیم تیم کمتر از عربستان!
  • سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد