Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیم نژاد با اشاره به اهمیت افتتاح پروژه بزرگراه شمالی که به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نام گذاری شده است گفت: با مصوبه معین شده پروژه بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه فجر با هدف بهره برداری ۱۴ استان کشور افتتاح می شود.

« اکبر سلیم نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص بهره برداری از فاز نخست بزرگراه شمالی در دهه فجر گفت: بزرگراه شمالی نقش ویژه ای در کاهش ترافیک در کلانشهر کرج دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدت ها است که پروژه بزرگراه شمالی را که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است با معاون رئیس جمهوری، مسئولان ارشد استانی و کشوری با دریافت اعتباری به مبلغ 300 میلیارد تومان در حال پیش روی است.

وی توضیح داد: با همکاری صورت گرفته میان شهرداری، شرکت پیمانی پروژه بزرگراه شمالی، استانداری البرز و وزارت راه این پروژه با اهتمام ویژه ای در دهه فجر سال جاری افتتاح می شود.

سلیم نژآد با اشاره به اهمیت افتتاح این پروژه تصریح کرد: افتتاح  و بهره برداری این پروژه نه تنها برای استان البرز که برای ۱۴ استان کشور است که از این محور مواصلاتی استفاده می کنند.

عوارض عبور از پروژه بزرگراه شمالی به مردم کرج می رسد

رئیس شورای اسلامی شهر کرج مطرح کرد: به دنبال مجوزی هستیم که منفعت عوارض دریافتی به مدت ۱۵ سال از پروژه بزرگراه شمالی که محور عبور مواصلاتی ۱۴ استان کشور است به شهر کرج برسد.

سلیم نژاد توضیح داد: استاندار البرز نیز اهتمام ویژه ای بر بحث تغییر کاربری در اراضی معینی دارند که این مطلب نیز با تحقق و اجرایی شدن مصوبات شورا کاربردی و عمل شود تا منابعی که از تغییر کاربری حاصل می شود صرف اجرای پروژه گردد.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار شهید حاج قاسم ایام الله دهه فجر دهه فجر شهرداری کرج شهید حاج قاسم سلیمانی پروژه بزرگراه شمالی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران