Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم  گفت: تالارهای پذیرایی می‌توانند با شرایطی که وزارت بهداشت مشخص می‌کند با ظرفیت ۵۰ درصدی در استان‌هایی که وضعیت قرمز ندارند فعالیت کنند البته این مصوبه بعد از ابلاغ ضمانت اجرایی خواهد داشت. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امروز پس از جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان آغاز یک رویکرد جدید در این ستاد اظهار داشت: در ادامه طرح‌های فاصله‌گذاری اجتماعی و فاصله‌گذاری هوشمند، امروز نیاز به یک‌فاصله گذاری پویا داریم که استان‌های کشور را با توجه به وضعیتشان یک طبقه‌بندی مجدد داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم بیان کرد: در این فاصله‌گذاری پویا، استان‌هایی که سفید، زرد و یا قرمز بودند گزارش نشان می‌داد که این وضعیت ثابت نیست چراکه برای مثال، استان‌هایی که وضعیت سفید داشتند در حال حاضر به وضعیت قرمز رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه در کشور موج اپیدمی بیماری کرونا همان موج اول است منتهی به‌صورت سیال این بیماری در استان‌های مختلف در حال حرکت و جولان دادن است، افزود: نیاز است استان‌هایی که وضعیت قرمز دارند دارای یک سری اختیارات ویژه و محدودیت‌ها باشند.

سرمست ادامه داد: در استان قم که پیک بیماری را عبور کرده‌اند اما به وضعیت سفید نرسیده‌اند، احتمال عادی شدن شرایط مشخص نیست بنابراین همچنان تأکید شد علیرغم بازگشایی‌هایی که در حال انجام است نظارت‌ها وجود داشته باشند.

‌خطر کرونا در قم همچنان پابرجاست / مردم باید تغییر شیوه و سبک زندگی جدید را بپذیرند‌کمک قرارگاه تداوم جهاد به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در قم به‌روایت تصویرخبر خوش کرونایی/ شیب بستری و فوتی‌های بیماری کرونا در قم رو به کاهش است

استاندار قم ضمن قدردانی از همشهریان عزیز قمی در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی با اشاره به تصمیمات اتخاذشده در این ستاد گفت:در این ستاد، تصمیماتی برای مشاغلی که مشمول بیمه نبودند گرفته شد مبنی بر اینکه این مشاغل مشمول بیمه شوند.

وی افزود: همچنین پیرامون نمایشگاه‌های تخصصی قرار شد بدون دعوت عمومی و با دعوت تخصصی با رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی این برگزاری‌ها صورت بگیرد، همچنین تالارهای پذیرایی می‌توانند با شرایطی که وزارت بهداشت مشخص می‌کند با ظرفیت 50 درصدی در استان‌هایی که وضعیت قرمز ندارند فعالیت کنند البته این مصوبه بعد از ابلاغ ضمانت اجرایی خواهد داشت.

سرمست در پایان تأکید کرد: در این جلسه رئیس‌جمهوری بر رشد کشور در اقتصاد و تولید بر اساس آمارها و گزارش‌ها را تأکید داشتند و گفتند امروز یک ائتلاف ملی بین مردم و مسئولان را شاهد هستیم.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هایی که وضعیت فاصله گذاری وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • ماه در وضعیت اوج خورشیدی قرار می‌گیرد
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!