Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی این جشنواره روز شنبه در آئین اختتامیه این جشنواره با اشاره به ویژگی ها و شاخصه های ارزیابی آثار از سوی هیات داوران گفت: در جلسه داوری آثار، هیات داوران آثاری که دارای خلاقیت در محتوا و نحوه ارائه بودند و همچنین قدرت در اجرا را مد نظر قرار داده و ارزیابی کردند.
محبوب حبیب وند هنرمندان هنرهای تجسمی شهرستان مرند را بسیار خلاق و فعال معرفی و ابراز امیدواری کرد تا نسبت به هرچه بهتر و تخصصی تر برگزار شدن این جشنواره در ادوار آتی اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بخش فرهنگ شهادت معصومه شمشیری،  شبنم کسائی و  وحید یاری اول تا سوم شدند از حسن لطیفی تقدیر شد.

حبیب وند گفت: در بخش آزاد از طبیعت نیز شبنم کسائی اول شد و رومینا رحیم زاده به عنوان فر دوم انتخاب شد و زینب سلطانی و  رسول رضایی به طور مشترک سوم شدند.
همچنین در این بخش از  معصومه شمشیری تقدیر به عمل آمد.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی مرند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرهای تجسمی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد

به گزارش خبرگزاری مهر، پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد به همت مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی از ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود.

در این راستا آثار تولیدی استان‌های مختلف کشور مورد بازبینی قرار گرفتند و در نهایت ۱۴ گروه نمایشی موفق به اخذ امتیاز لازم برای حضور در پانزدهمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد شدند.

از شهر کرج نیز نمایش «ایران» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی شایان فلاحیان و نمایش «زنان مقاوم» به نویسندگی احسان فلاحیان و کارگردانی مرضیه ذاکری در این جشنواره پذیرفته شدند.

کد خبر 6088580

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه