Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:49:45 GMT

اینتر به سراغ مدافع نیس فرانسه می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۱۶۷

اینتر به سراغ مدافع نیس فرانسه می‌رود

باشگاه اینتر برای تقویت خط دفاعی‌اش‌، نام مدافع یکی از تیم‌های لوشامپیونه را در فهرست بازیکنان مورد نظرش قرار داده است. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه توتواسپورت، باشگاه اینتر نام یک بازیکن جدید را در فهرست گزینه‌های مدنظرش برای جذب در بازار نقل‌وانتقالات تابستانی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن مالانگ سار مدافع فرانسوی تیم فوتبال نیس است که در پایان این فصل بازیکن آزاد می‌شود. گویا اینتر در نظر دارد که با این بازیکن 21 ساله قراردادی چهار ساله منعقد کند تا او را جانشین مدافع ارگوئه‌ای باتجربه‌اش یعنی دیه‌گو گودین کند.

آخرین شنیده‌ها از منابع نزدیک به باشگاه اینتر حاکی از آن است که این باشگاه قصد ندارد قرارداد گودین را تمدید کند. او فصل گذشته پس از پایان قراردادش با اتلتیکومادرید راهی اینتر شد، اما نتوانست آن‌طور که باید و شاید نظر کادر فنی نراتزوری را جلب کند و به همین دلیل انتظار می‌رود که در پایان این فصل بار به تیمی دیگر ملحق شود، در حالی که تا سال 2022 با اینتر قرارداد دارد.

تونالی در یک قدمی اینتر

 

مالانگ سار عضو تیم زیر 21 ساله‌های فرانسه است که پست تخصصی‌اش دفاع چپ است. او در این فصل 20 بازی برای تیم نیس انجام داد. قرارداد سار تا پایان ماه ژوئن اعتبار دارد و به همین دلیل او 18 روز دیگر بازیکن آزاد می‌شود. از این رو پیرو اوسیلیو مدیرورزشی باشگاه هم مذاکره با فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه‌های سار را آغاز کرده است.

اینتر با پاستورلو رابطه خوبی دارد و هم‌اکنون هم دو بازیکن پاستورلو، روملو لوکاکو و آنتونیو کاندروا هم در نراتزوری بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نیس سری A اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیس سری A اینترمیلان نیس سری A اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • چرا لیورپول به جای آموریم، سراغ اشلوت رفت؟