Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@07:38:14 GMT

مشارکت کارکنان بانک کارآفرین در کمپین اهدای خون

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۲۶۶

مشارکت کارکنان بانک کارآفرین در کمپین اهدای خون

در راستای ترویج فرهنگ اهدای خون، کارکنان بانک کارآفرین در کمپین اهدای خون مشارکت کردند.

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، تیم سیار سازمان انتقال خون جهت خون‌گیری در بانک کارآفرین استقرار یافت و کارکنان این بانک نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

اهدای خون

بر اساس این گزارش، در این کمپین که با هدف بالا بردن روحیه ایثار و از خودگذشتگی صورت گرفت، مدیران بانک کارآفرین نیز در کنار سایر همکاران، در این اقدام خداپسندانه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتقال خون

محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن مشارکت در این طرح اظهار داشت: «حضور روحیه‌بخش کارکنان بانک کارآفرین در این طرح، جلوه‌هایی از هم‌نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت. احسان و نیکوکاری از سنت‌های پسندیده در فرهنگ ایرانیان است که اهدای خون یکی از جلوه‌های آن به شمار می‌رود.»

اهدای خون

آرزو درویشی پزشک سازمان انتقال خون ضمن تشکر از کارکنان بانک کارآفرین برای حضور در این طرح گفت: نیاز به خون همیشه وجود دارد و با توجه به شرایط پیش آمده در اثر شیوع ویروس کرونا، بیشتر از همیشه احساس می‌شود. چنین حرکت‌های جمعی نشان همبستگی اجتماعی و شایسته تقدیر است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بانک کارافرین اهدای خون انتقال خون کرونا کارکنان بانک کارآفرین اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت