Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از راه اندازی بازارچه تخصصی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان با حضور معاون وزیر صمت خبر داد.

حسن قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه از حدود ۱۸ ماه پیش به دنبال راه اندازی این بازارچه در اصفهان بودیم، اظهار کرد: سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی یکی از اولویت های و پتانسیل استان اصفهان است که با پیگیری های صورت گرفته با فراز و نشیب های بسیار، در کمیته های تخصصی مکان یایی این بازارچه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این بازارچه فردا در ساختمان ارگ جهان نما اصفهان افتتاح می شود، ابرازامیدواری کرد با راه اندازی این بازارچه اشتغال خوب و ارزش افزوده بالایی در استان ایجاد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان همچنین به پتانسیل صادراتی سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی استان اشاره کرد و گفت: در حوزه صادرات به صورت چمدانی می توان صادرات انجام دهیم، همچنین با شناسایی افراد متخصص در کمیته های تخصصی علاوه بر احصا مشکلات این حوزه می توان در جهت توسعه صادرات حرکت کنیم.

وی با پیش بینی اینکه با راه اندازی این بازارچه ۵۰ هزار اشتغال در کشور ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: با ایجاد این بازارچه می توان زمینه فروش صنعت های قیمتی و نیمه قیمتی استان را فراهم کرد و با ایجاد ارزش افزوده می توان بر موضوع صادرات آن متمرکز شد.

قاضی عسگر با تاکید بر ضرورت ایجاد منطقه کارگاهی تولید سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بعد از راه اندازی این بازارچه، تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین تمرکز ما بر روی فروش است و سپس در زمینه تولید تمرکز خواهیم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سنگ قيمتي صادرات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی راه اندازی این بازارچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • محروميت ناگهانى قبل از نیمه نهایی حساس لیگ!
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود