Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی جم مدعی است که مسئولان شهر جم تمایلی به ادامه حضور این تیم در لیگ برتر ندارند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فریبرز گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط بحرانی پارس جنوبی جم و مشکلات مالی که با اعتراض بازیکنان این تیم همراه شده است، گفت: وضعیت تیم ما بد است، نه مدیرعامل داریم و نه هیئت مدیره، اخیرا هم مدیرعامل منطقه پارس جنوبی تغییر کرده و فردی به نام آقای خرمدل آمده است که ظاهراً تیم پارس برای او مهم نیست و گفته است که سر فرصت مشکلات را حل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 10 روز در جم بودیم ولی هیچ‌کدام از مسئولان استانی، شورای شهر، امام جمعه و ... در تمرینات حاضر نشدند تا حال ما را بپرسند و ببینند که چه مشکلاتی را تحمل می‌کنیم.

خرمدل: به زودی تصمیماتی درباره باشگاه پارس جنوبی می‌گیریم

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر آقایان افاضلی و چراغی بار تیم را به دوش می‌کشند و تیم ما حتی پول خرید آب معدنی را هم ندارد. چند روز پیش هم چون پول نداشتیم، برق خوابگاهی را که در آن هستیم، قطع کردند و حتی صبحانه و ناهار هم به بازیکنان ندادند که خودمان پول دادیم تا غذا بخریم. قرار بود یک هفته پیش مشکلات را حل کنند، ولی هیچ اتفاقی رخ نداد و با این وضعیت معلوم نیست سرنوشت تیم به کجا خواهد کشید.

مدافع تیم فوتبال پارس جنوبی با بیان اینکه دیگر رقیبان این تیم چنین مشکلاتی ندارند، خاطر نشان کرد: همه تیم‌هایی که رقیب ما هستند به بازیکنان پول می‌دهند، ولی در تیم ما وضعیت بسیار خراب است. ما با نساجی مساوی کردیم و تراکتور را شکست دادیم، ولی حتی یک کارت هدیه هم به بازیکنان ندادند تا دلخوش باشیم. جالب اینجاست که قول پاداش 10 میلیون تومانی داده بودند. ظاهراً مسئولان جم دوست دارند پارس جنوبی سقوط کند. ما بازی‌های سختی در پیش داریم و امیدواریم به داد این تیم برسند.

انتهای پیام/

R1015203/P/S29,3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی‌ جم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم

دریافت 85 MB

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عنایتی پس از باخت برابر شمس آذر اظهار کرد: بازیکنانم برای بازی در برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتند.

کد خبر 6093641

دیگر خبرها

  • برابر شمس آذر تمرکز و انگیزه لازم را نداشتیم
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر
  • تولید گاز در سکوی شماره ۲۳ پارس جنوبی در خلیج فارس
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی آغاز شد
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • رقیه شجاعی از راهیابی به فینال تفنگ سه وضعیت بازماند