Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در حکمی مسئول امور زنان و خانواده این دانشگاه را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، سیف‌الله فضل‌اللهی با صدور حکمی نسرین کریمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان قم را به‌عنوان مسئول امور زنان و خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم ابلاغی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم آمده است: سرکار خانم دکتر نسرین کریمی، دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از ثمرات ارزشمند انقلاب اسلامی نقش بی‌بدیلی در ارتقای آموزشی و فرهنگی کشور ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با عنایت به اینکه  بانوان بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های علمی این  دانشگاه را به خود اختصاص داده‌اند، سیاست‌های دانشگاه برای هدایت و حمایت از این سرمایه‌های ارزشمند در راستای پیشبرد منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ و تقویت بنیان خانواده و راهبرد 15 و 16 فصل پنجم سند دانشگاه اسلامی در این خصوص، با توجه به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده سر کار عالی به موجب این حکم به‌عنوان مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی قم  منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است در انجام مسئولیت‌های محوله با رعایت تقوای الهی تمام توان و کوشش خود را در راستای اجرای سیاست‌های کلان، مصالح، شئونات و پیشرفت دانشگاه آزاد اسلامی به کار گیرید.

اهم وظایف مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی قم، پیگیری سیاست‌های کلی مشاور امور زنان و خانواده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رصد وضعیت و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی زنان در سطح استان در زمینه‌های مختلف و ارائه پیشنهادهای کاربردی در همین ارتباط به مشاور امور زنان و خانواده سازمان مرکزی و پیگیری آنها و نظارت بر فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده مربوط به حوزه زنان و خانواده و ارائه گزارش‌های لازم تعیین شده است.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: منصوب دانشگاه آزاد اسلامی قم مسئول امور زنان و خانواده مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود

به گزارش خبرنگار مهر، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه حجاب و عفاف، اظهار کرد: ما عملاً نمی‌توانیم در مساله اجرا وارد شویم اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی برای آن هستیم.

وی افزود: یکی از مسایلی که توسط معاونت امور زنان ریاست جمهوری در این زمینه در سال گذشته انجام گرفت، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بود که آن‌ها برای والدین برنامه‌های الگوی و کارگاهی برگزار خواهند کرد و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

خزعلی گفت: طبق گزارش بهزیستی استان تهران، با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل ایجاد صف فرزندخواندگی جمع‌آوری شده‌اند و بچه‌ها به خانواده‌ها سپرده شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت سیزدهم، بسیاری در شهرها از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

کد خبر 6087590

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی و کمک به جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌ها
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند