Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، امتحانات حضوری دانشگاه‌های آزاد خراسان رضوی که در وضعیت قرمز قرار دارند فعلا برگزار نمی‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق بخشنامه شماره ۱۵۲/۷۷/ص/۹۹ مورخ ۹۹/۳/۱۵ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد: شهرهای با وضعیت قرمز مجوز برگزاری امتحانات حضوری را ندارند و شهرهایی که در وضعیت هشدار هستند نیز باید با هماهنگی استاندار نسبت به نحوه برگزاری امتحانات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که شهرهای آن براساس اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا دارای وضعیت قرمز هستند، امتحانات حضوری مقاطع کاردانی و کارشناسی از تاریخ ۹۹/۳/۲۴ تا ۹۹/۳/۳۰ برگزار نخواهد شد و برای امتحانات حضوری بعد از تاریخ ۹۹/۳/۳۰ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: زمان و چگونگی برگزاری امتحانات لغو شده مقاطع فوق الذکر متعاقباً از سوی روابط عمومی دانشگاه اعلام خواهد شد. امتحانات غیرحضوری طبق تقویم زمانی تعیین شده کماکان به قوت خود باقی است.

امتحانات کارشناسی ارشد و دکتری برابر دستورالعمل‌های صادره و مطابق با زمان بندی اعلام شده در کارت ورود به جلسه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامي امتحانات حضوری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات حضوری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعید غفاریان، از برگزاری مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه‌ای در مجتمع فرهنگیان یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۰ نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

غفاریان با اشاره به اینکه مسابقات از حالت پایه‌ای خارج و در مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود افزود: در مسابقات گذشته پس از برگزاری مسابقات، مراسم اختتامیه در همان روز برگزار و برترین‌ها تجلیل می‌شدند، اما امسال بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم واحد برای اختتامیه خواهیم داشت که با حضور مسئولان استان از برگزیدگان و راه یافتگان به مرحله کشوری تجلیل خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز ۱۳ اردیبهشت‌ماه برگزار و ۴۰ نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود