Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و طبق بخشنامه شماره ۱۵۲/۷۷/ص/۹۹ مورخ  ۱۵ خرداد ماه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، اعلام کرد؛   شهر‌های با وضعیت قرمز مجوز برگزاری امتحانات حضوری را ندارند و شهر‌هایی که در وضعیت هشدار هستند نیز باید با هماهنگی استاندار نسبت به نحوه برگزاری امتحانات اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی که شهر‌های آن براساس اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا دارای وضعیت قرمز هستند، امتحانات حضوری مقاطع کاردانی و کارشناسی از تاریخ ۹۹/۳/۲۴ تا ۹۹/۳/۳۰ برگزار نخواهد شد و برای امتحانات حضوری بعد از تاریخ ۹۹/۳/۳۰ متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است؛ زمان و چگونگی برگزاری امتحانات لغو شده مقاطع فوق الذکر متعاقباً از سوی روابط عمومی دانشگاه اعلام خواهد شد. امتحانات غیرحضوری طبق تقویم زمانی تعیین شده کماکان به قوت خود باقی است.

امتحانات کارشناسی ارشد و دکتری برابر دستورالعمل‌های صادره و مطابق با زمان بندی اعلام شده در کارت ورود به جلسه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ز.ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات ترم فضای مجازی ویروس کرونا دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرشید سلیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: دانشگاه از نظر اولیا یک محیط امن و مطمئن است. وظیفه ما این است که همچنان این امنیت را از هر لحاظ ایجاد کنیم. یکی از جنبه‌های امنیت موضوع حجاب و عفاف می‌باشد که با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

سلیمی با بیان اینکه برای حسن انجام موضوع حجاب و عفاف باید خانواده‌ها، اساتید، کارکنان و دانشجویان مشارکت و تعامل داشته باشند گفت: تمامی تذکرات و راهنمایی‌ها در این خصوص باید دوستانه و توأم با ادب باشد و در صورت تکرار، با فرد مورد نظر طبق قوانین و مقررات رفتار شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته گفت: فرهنگ سازی و برگزاری برنامه‌های تشویقی و انگیزشی در خصوص حجاب و عفاف در صورتی که به صورت اصولی و علمی برگزار شود و خروجی آن نیز پیش‌بینی گردد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1228158 برچسب‌ها حجاب اردبیل دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳گروه علوم تجربی در خراسان رضوی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در حال برگزاری است
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه ستاد حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود