Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب اراده ملت تاکید کرد: وزارت مسکن و شهرسازی به علت افزایش افسارگسیخته نرخ خرید و اجاره بها اجرای هرچه زودتر قانون مالیات بر خانه‌های خالی و تکمیل مسکن مهر را دستور کار قرار دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین جلسه شورای مرکزی حزب اراده ملت این تشکل اصلاح‌طلب در سال ۹۹ با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه اعضای شورای مرکزی با توجه به سال جهش تولید خواستار آن شدند تا دولت مانع از فشار برخی نهادها به‌ویژه بانک‌ها به تولیدکنندگان شود و تولید کشور با کمک هر سه قوه باید تقویت شود. همچنین کنترل نرخ برخی اقلام استراتژیک مانند خودرو و مسکن و لوازم خانگی که نبض بازار را ملتهب می‌کند از اولویت‌های اصلی دولت در حوزه اقتصاد عنوان شد.  

حزب اراده ملت ضمن انتقاد شدید به وزارت مسکن و شهرسازی به علت افزایش افسارگسیخته نرخ خرید و اجاره بها اجرای هرچه زودتر قانون مالیات بر خانه‌های خالی و تکمیل مسکن مهر تاکید کرد.

همچنین حاما با تشکر و قدردانی از کادر پزشکی و درمانی کشورخواستار آن شد که با توجه به اپیدمی شدن ویروس کرونا در کشور اقلام بهداشتی با قیمت کمتری در جامعه توزیع شود.

حاما در رابطه با عملکرد قوه قضاییه و مبارزه با فساد ضمن استقبال از برخورد با دانه درشت‌ها تاکید کرد که باید از افشاء کنندگان فساد نیز حمایت و تجلیل کرد.

همچنین حزب اراده ملت ایران ضمن تشکر از وزارت کار و امور اجتماعی برای توجه به مطالبات کارگری و افزایش حق مسکن آنها درخواست توجه بیشتر به معیشت این قشر را خواستار شد.

حاما در رابطه با آغاز به کار مجلس یازدهم از نمایندگان جدید مجلس شورای اسلامی خواست همانطور که در شعارهای خود مطرح کردند امید آن می‌رود که گام‌های جدی و عملی برای معیشت قشر متوسط به پایین و تحقق عدالت در جامعه بردارند.

باتوجه به پایان دوره سه ساله شورای مرکزی فعلی حزب اراده ملت، لزوم برگزاری کنگره دهم برای تعیین اعضای جدید مورد تاکید قرار گرفت اما به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری کنگره منوط به مجوز وزارت کشور برای چنین تجمعاتی گردید و به تاریخ نامعلومی منتقل شد. همچنین قرار بر آن شد در جلسه بعدی شورای مرکزی حاما؛  دبیرکل، قائم مقام، سخنگو، دبیران کمیته‌ها، رییس دفتر سیاسی و دبیر شورای مرکزی انتخاب شوند و تا برگزاری کنگره امور اجرایی حاما را به عهده داشته باشند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: حزب اراده ملت شورای مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم

رئیس دولت سیزدهم گفت: همکاری با آفریقا مورد تاکید امام خمینی و همچنین مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است. غربی‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم.

 

به گزارش ایرنا، ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم در دومین همایش بین المللی ایران و آفریقا اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا را اراده دو کشور در توسعه روابط دانست و گفت: ضرورت دارد که برنامه دقیقی هم نسبت به کل قاره آفریقا و هم نسبت به یک یک کشور‌های آفریقایی با زمانبدی مشخص شود. اولین گام بین جمهوری اسلامی ایران و قاره آفریقا اراده است، به حمدالله این اراده وجود دارد و این نشست نمادی از اراده کشور‌های آفریقایی و ایران است برای گسترش روابط اقتصادی است.

رئیسی دومین گام را شناخت ظرفیت‌های قاره آفریقا و جمهوری اسلامی ایران برشمرد و بیان کرد: بعضا برخی فعالان اقتصادی آشنایی کامل با ظرفیت‌های فی مابین ندارند و برگزاری این همایش به شناخت بهتر ظرفیت‌های متقابل کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس دولت سیزدهم خاطر نشان کرد: به رغم تهدید‌ها و تحریم‌ها جمهوری اسلامی ایران پیشرفت‌های خوبی داشته و می‌توان ایران اسلامی را کشوری پیشرفته و فناور نامید. شناخت پیشرفت‌ها و دستیابی جمهوری اسلامی ایران به فناوری‌های نوین اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به تفاوت نگاه ایران به آفریقا به نسبت کشور‌های غربی اظهار کرد: همکاری با آفریقا مورد تاکید امام خمینی و همچنین مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است. غربی‌ها آفریقا را برای خودشان می‌خواهند، اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم. این تفاوت دیدگاه حائز اهمیت است. تاریخ آفریقا نشان دهنده این است که بسیاری از کشور‌های غربی چگونه ذخایر آفریقا را چپاول کرده‌اند.

رئیسی با اشاره به اینکه نیروی انسانی کارآمدی در آفریقا وجود دارد، بیان کرد: این باور ماست اگرچه غربی‌ها تبلیغ می‌کنند که خودشان می‌توانند دستیابی به فناوری نوین و خلاقیت دارند، اما ما باور داریم که استعداد، دانش و توانایی آفریقا از مغرب زمین چیزی کم ندارد و توان دستیابی به بسیاری از عرصه‌ها را دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • التهابات بازار خودرو، ارز و مسکن کاهش می‌یابد
  • مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد را شامل می‌شود
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان، اما ما برای آفریقا می‌خواهیم
  • بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی