Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در جمع خیرین مدرسه ساز همدانی اظهار کرد: مدرسه سازی بزرگ‌ترین خدمت به انسان‌ها در مسیر سعادت است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در جمع خیرین مدرسه ساز استان همدان با بیان این که یکی از مهم‌ترین کارهای انسان‌ها یادگیری است، اظهار کرد: یادگیری رفتاری فراگیر است که تمام زندگی انسان را فرا می گیرد و اهمیت مدرسه در این است که مدرسه کانون یادگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجی میرزایی شنیدن، دیدن و اندیشیدن را سه ابزار یادگیری ذکر کرد و افزود: همه آثاری که دنیای ما را فراگرفته، از این سه ابزار است.

وی گفت: انسانی که در هنگام تولد چیزی نمی‌داند، با بهره گیری از این ظرفیت‌ها توانمند می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که کسانی که در مدرسه سازی نقش دارند، به یکی از کارکردهای مهم  انسان کمک می‌کنند، تصریح کرد: تاثیر انتقال دانش و آگاهی به انسان پایدار است و مدرسه مسیر انتقال آگاهی به جامعه است.

حاجی میرزایی با تاکید بر این که جایگاه مدرسه، جایگاه رفیعی است؛ چراکه سنگ بنای سعادت انسان‌ها در آن شکل می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مهم است که انسان توفیق پیدا کند سرمایه‌های خود را به این کار ارزشمند اختصاص دهد.

وی گفت: مدرسه سازی یکی از مهم‌ترین تجلیات مشارکت در امر مهمی است که ارزش و اعتبار زیادی دارد و هرکسی که در این راه قدم بر می‌دارد، بزرگ‌ترین خدمت را به انسان‌ها می‌کند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به طرح آجر به آجر، اظهار کرد: در این طرح به دنبال مدرسه سازی و توامان حضور مردم و تخصیص سرمایه‌های خرد مردم به یک امر ارزشمند است.

حاجی میرزایی افزود: این یک ظرفیت مهم است و باید فرهنگ سازی شود تا بتوانیم روزی را شاهد باشیم که آحاد جامعه در کار خیر مدرسه سازی مشارکت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش خیرین مدرسه سازی حاجی میرزایی مدرسه سازی انسان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی

شهردار گرمدره از تخصیص ۲۱۰۰ مترمربع از اراضی این شهر برای تامین و تحقق پروژه ساخت مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری گرمدره، مسعود نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز در خصوص شرایط همکاری مدیریت شهری با خیران مدرسه‌ساز، اظهار کرد: شهر گرمدره در مسیر توسعه شهری و تحقق حقوق شهروندی همکاری و همراهی خیران را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه در این مسیر اراضی دولتی برای ساخت و احداث مدرسه خیرساز طبق دستور استاندار البرز در نظر گرفته شده است، افزود: ارتقای سطح سرانه‌های آموزشی شهر گرمدره با دعوت از مدیران و مسئولان استانی این حوزه پیگیری شد.

شهردار گرمدره با اشاره به رشد جمعیت و کمبود مدارس و فضاهای آموزشی در شهر خواستار تسریع در امر احداث و توسعه سرانه‌ها در این خصوص شد.

نجفی موافقت خود را با واگذاری ۲۱۰۰ مترمربع از سهم سرانه‌های آموزشی پس از طی تشریفات قانونی و نظر قائم مقامی شورای اسلامی شهر در راستای احداث مدرسه اعلام کرد.

کد خبر 750987

دیگر خبرها

  • تلاش برای تحویل ۱۲ هزار کلاس درس تا پایان امسال
  • جمعیت هلال احمر نماد خدمت به جامعه است
  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • خدمت به مردم والاترین افتخار امدادگران هلال احمر است
  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • خیرین مدرسه‌ساز بزرگ‌منش و اثرگذار هستند
  • چگونه از کلاس خصوصی زبان انگلیسی نتیجه بگیریم؟
  • هوش مصنوعی ربات‌ها را بهتر از انسان‌ آموزش می‌دهد
  • لزوم کاهش آسیب‌های اجتماعی برای رسیدن انسان به جایگاه خلیفة‌اللهی
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی