Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@10:02:10 GMT

بازگشت مثلث هجومی بارسلونا پس از ۵ ماه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۴۸۸۱

بازگشت مثلث هجومی بارسلونا پس از ۵ ماه

لیونل مسی، لوییس سوارس و آنتوان گریزمان پس از پنج ماه می توانند دوباره کنار هم بازی کنند.

به گزارش مشرق، سه مهاجم درخشان بارسلونا برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ که از لیونل مسی، لوییس سوارز و آنتوان گریزمان تشکیل شده است بامداد فردا (یکشنبه) پس از پنج ماه دوباره در کنار هم قرار می گیرند. کیکه ستین می‌تواند برای نخستین بار از حضور مهاجم اروگوئه ای که به تازگی بهبود یافته است در دیدار برابر مایورکا بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقفه ای که بین بازی ها افتاده است موجب خواهد شد این سه مهاجم در فرم ایده ال خود نباشند. با این حال در گذشته سطح کار گروهی خود را نشان داده اند و می توانند نقش تعیین کننده ای در بخش پایانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

پیش بازی مایورکا-بارسا؛ بازگشت مسی

مهاجم آرژانتینی، اروگوئه ای و فرانسوی از ۲۴۳۰ دقیقه ممکن تنها ۸۲۰ دقیقه در کنار هم بازی کردند. در این مدت ۲۰ بار گلزنی کردند یعنی هر ۴۱ دقیقه یک گل به ثمر رساندند یا به عبارتی هر بازی دو گل. مسی هشت، سوارس هفت و گریزمان پنج بار دروازه حریفان را باز کردند. این نشانه‌ای از پیشرفت در ارتباطشان است. مشکل آسیب دیدگی است. در بازی های رسمی با وجود این که هر سه همیشه کنار هم نبودند ۵۲ گل به ثمر رساندند و ۳۱ پاس گل دادند. مسی توانست ۲۴ با دروازه حریفان را بازی کند. این در حالی است که گریزمان و سوارس هر یک ۱۴ بار گلزنی کردند.

مسی نخستین ضربه را خورد. یک آسیب دیدگی عضلانی موجب شد اولین تمرین پیش فصل را از دست بدهد. ستاره آرژانتینی در تور آمریکا غایب بود و بیش از یک ماه نتوانست در میادین حاضر شود. او از هفدهم سپتامبر تا توقف فوتبال به خاطر بحران کرونا تنها سه بازی را از دست داد. ستاره آرژانتینی برابر ختافه حضور نداشت و مقابل اینتر در لیگ قهرمانان استراحت کرد. این شرایط برای یکی از بازی های کوپا دل ری حکم فرما بود. 

در ژانویه که سوپرجام اسپانیا برگزار شد سوارس با آسیب دیدگی روبرو شد. مینسک پای راست بازیکن اروگوئه‌ای جراحی شد و هرگز نتوانست در دوران ستین برای بارسلونا بازی کند. پس از حذف آبی اناری ها مقابل اتلتیکو این سه مهاجم در کنار هم بازی نکردند. به همین خاطر تنها مسی و گریزمان گلزنی کردند.

دیدار بارسلونا برای مایورکا ساعت ۰۰:۳۰ بامداد یکشنبه برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لیونل مسی آنتوان گریزمان فوتبال سوارز بارسلونا کنار هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه آخر هفته سردار به دیبالا

به گزارش ورزش سه، در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا دو تیم ناپولی و آ اس رم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی برای سردار آزمون مهاجم ایرانی جالوروسی با یک اتفاق خاص همراه بود. 

سردار که در نیمه اول این بازی نتوانسته بود اثرگذار باشد، در ۴۵ دقیقه دوم با اولین لمس توپ خود، مدافع ناپولی را مجبور کرد که بر رویش خطا کند و موفق شد برای تیمش پنالتی بگیرد. 

از آنجا که پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی این تیم پنالتی زن نخست رمی‌هاست، دیبالا پشت توپ ایستاد و در کمال خونسردی موفق شد چراغ اول بازی را روشن کند. سردار پس از چند دقیقه از زمین بازی خارج شد، اما اثرگذاری او در این صحنه به تیمش کمک ویژه‌ای کرد. 

این پنالتی به دیبالای آرژانتینی کمک کرد تا در شبی که تمام تلاشش را کرد به ناپولی گل بزند، یک موقعیت ایده‌آل در اختیارش قرار بگیرد و با گل کردن آن شمار گل‌هایش را به عدد ۱۳ برساند.

دیبالا در این فصل ۱۳ گل و ۹ پاس گل ثبت کرده که همین تک گل او را از الیویه ژیرو مهاجم فرانسوی میلانی‌ها در آمار اثرگذاری روی گل‌های این فصل جلو می‌اندازد.

سردار پیش از این هم در این فصل از مسابقات برای دیبالا یک زوج خوب در کارهای تهاجمی به شمار می‌رفت و اگرچه در آمار نتوانسته پاس گل ثبت کند اما بسیاری از کارشناسان ایتالیایی معتقد هستند حضور آزمون به این مهاجم آرژانتینی کمک بیشتری می‌کند.

دیگر خبرها

  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است