Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، حبیب امین‌زاده، رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی، در بازدید از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان ورزقان بر نقش حمایتی سازمان صمت استان از صنعتگران، سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های بومی مناطق و استفاده از مزیت‌های رقابتی برای تولیدکنندگان فرصتی برای جهش تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس‌سازمان صنعت، معدن وتجارت استان توجه به تعیین اولویت‌ها و تبیین برنامه‌های میان‌مدت و بلند مدت توسط سرمایه‌گذاران را اثربخش دانست و افزود: انجام اقدامات هدفمند و توسعه محور همواره در دستورکار سازمان صمت بوده و در همین راستا تامین امنیت سرمایه یکی از مهمترین اقدامات و تکالیف مهم بوده است که تحقق این امر با قوت دنبال می‌شود.  

امین‌زاده درباره معدن طلای اندریان گفت: سازمان صمت استان با تسریع در صدور مجوزهای قانونی لازم و نظارت‌های مستمر بر روند انجام عملیات‌های معدنی همواره پشتیبان بخش معدن استان بوده است.  

وی تضمین امنیت فعالین بخش معدن را نیازمند تعامل و هم افزایی تمامی دستگاه‌های حاکمیتی استان دانست و گفت: فعالان معدنی نیز مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های قانونی در تمامی مراحل فعالیت هستند.  

رئیس سازمان صمت استان بر ممنوعیت هرگونه برداشت غیر مجاز از معادن تأکید کرد و گفت: مجموعه حاکمیتی استان اعم از استانداری، سازمان صمت، نیروی انتظامی و قوه قضائیه و دادگستری در چارچوب قانون همواره پشتیبان فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران بوده و در مواجهه با جرایم و تخلفات، اقدامات قانونی را با قدرت پیگیری خواهند کرد.  

کد خبر 521172 برچسب‌ها استان آذربایجان شرقی وزارت صنعت، تجارت و معدن

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی وزارت صنعت تجارت و معدن سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد

مسوول راه اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی  در خصوص اهمیت این نوع جلبک‌ها اظهار کرد: برداشت این گونه جهت برسی خواص دارویی در اولویت قرار گرفت و این گونه از جلبک های خوراکی و دارویی در بهمن ماه با کاهش دما در منطقه چابهار شروع به رشد و همزمان با گرم شدن هوا در اوایل خرداد از بین می‌روند.

  گل بشیرزاده افزود: با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان رشد این جلبک ها در سواحل چابهار تصمیم به برداشت و نگهداری این گونه از جلبک ها برای برسی های خواص بیولوژیک و آنتی باکتریال گرفته شد، همچنین از هفت نمونه جلبک قهوه‌ایی مانند سیستو سریا (Cystoseria) جهت برسی خواص دارویی برداشت شد.

وی تصریح کرد: در فاز نخست فعالیت این مرکز بررسی تکنولوژی و جنبه های اقتصادی تولید دارو و محصولات مراقبتی پوست بر پایه جلبک‌های دریایی در دستور کار قرار دارد.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی چابهار بیان کرد: مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دریایی دانشکده علوم پزشکی چابهار در سال گذشته موفق به اخذ مجوز از شورای گسترش دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی گردید و هم اکنون با رویکرد تولید محصولات دارویی دریایی در حال فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • سیل خسارتی به ذخایر گندم‌ وارد نکرد
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • برداشت جلبک‌های دارویی از سواحل صخره ایی منطقه رمین چابهار
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • کشف ۸۰۰ مگاوات ماینر غیرمجاز/ ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی در کشور
  • نخستین دوره برداشت جلبک‌های دریایی در چابهار آغاز شد
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر