Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بحران وزارت دفاع گفت: اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای مأموریت‌های اطفای حریق هوایی در کشور توسط ناوگان بالگردی کشوری، لشکری و بخش خصوصی نشان از توجه و حمایت دولت گام مهمی در جهت احیای مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی محسوب می شود.

به گزارش گروه سیاسی برنا، جواد مصطفایی با بیان اینکه وزارت دفاع از طریق مرکز کنترل و پشتیبانی  اطفای حریق هوایی نقش هماهنگی و پشتیبانی از  یگان های بالگردی کشوری، لشکری و خصوصی را به عهده دارد افزود: از سال گذشته با مساعدت وزیر دفاع بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی، بسکت های (سبد) ویژه حمل آب و امکانات مورد نیاز جهت انجام عملیات اطفای حریق به نحو مطلوب تأمین شد و اکنون نیز به محض وصول اعتبار و تخصیص آن از سوی سازمان برنامه و بودجه خدمات یگان های بالگردی تقویت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از مناطق مورد آتش سوزی طی روزها و هفته های اخیر با اعزام بالگرد به این مناطق اطفاء شدند افزود: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع همچون گذشته و با تمام توان آماده خدمت رسانی است و با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور، هماهنگی لازم با سازمان های متولی عرصه منابع طبیعی کشور به عمل آمده است تا بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات موجود و بالگردهای ویژه اطفای حریق بعمل آید.

مدیر بحران وزارت دفاع خاطرنشان کرد: ضرورت دارد مردم کشورمان و سایر دستگاه های اجرایی به موضوع پیشگیری حریق و جلوگیری از آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی به نکات و هشدارهای متخصصین و مسئولین سازمان محیط زیست و سازمان جنگل ها توجه ویژه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اطفای حریق هوایی اطفای حریق هوایی وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ بنابراعلام مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی استان، مرد ۸۵ ساله دچار سکته حاد قلبی برای مداوا از بیمارستان شهید رجایی داران به بیمارستان چمران اصفهان منتقل شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • دفاع عجیب خبرگزاری دولت از قلیان پرعارضه اکسیژن
  • اجرای دو پویش ملی سلامت در برنامه وزارت بهداشت
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان