Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@13:13:26 GMT

آغاز به کار تالارهای پذیرایی تهران با ۵۰ درصد ظرفیت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۴۰۴

آغاز به کار تالارهای پذیرایی تهران با ۵۰ درصد ظرفیت

به گزارش تابناک، سرهنگ نادر مرادی در گفت‌وگو با تسنیم  از بازگشایی تالارهای پذیرایی در تهران خبر داد و اظهار کرد: در تازه‌ترین تصمیم‌گیری قرار شد که تالارهای پذیرایی در شهر تهران با 50 درصد ظرفیت خود آغاز به کار کنند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: به طور مثال تالاری که هزار نفر ظرفیت دارد، می‌تواند با ظرفیت 500 نفر، فعالیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی مانند دیگر صنوف موظف به رعایت پروتکلهای بهداشتی خواهند بود و ساعت کاری آنها طبق ضوابط قبلی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری سید محمود موسوی بندر کنگ بازار گل امام رضا دیوان کیفری بین المللی سیاتل تالارهای پذیرایی بازگشایی ویروس کرونا اکبر طبری سید محمود موسوی بندر کنگ بازار گل امام رضا دیوان کیفری بین المللی سیاتل تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی

آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی راس ساعت ۸ صبح شروع شد.

در گروه آزمایشی علوم تجربی ۵۰۱ هزار و ۸۱۰  داوطلب شرکت کرده اند.

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰  و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود و درب حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد.

در آزمون سراسری نوبت اول  در مجموع یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد آنها زن و ۳۷ درصد مرد هستند. در آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو معلم نیز ۶۶۰ هزار و ۳۹۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۶۶ درصد زن و ۳۴ درصد مرد هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • ایجاد ۵۰۰۰ مترمکعب ظرفیت مخازن آب در روستاهای کردستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • آغاز آزمون سراسری گروه آزمایشی علوم تجربی
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است