Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی گفت: برگزاری تمامی آزمون‌های پایان ترم دانشگاه‌های آزاد و دولتی استان برای پیشگیری از ابتلا دانشجویان به ویروس کرونا غیرحضوری است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در نشست قرارگاه پدافند زیستی  استان مرکزی افزود: نیاز است امنیت شبکه اینترنت برای برگزاری امتحانات دانشجویان استان فراهم شود  تا دانشجویان نیازمند تردد به مراکز دانشگاهی نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تاسیس دانشکده الکترونیک استان در راستای برگزاری امتحانات و کمک به ارایه خدمات آموزش عالی در بستر فضای مجازی مورد توجه است.

استاندار مرکزی در ادامه گفت: تالارهای پذیرایی نیز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا ۵۰ درصد ظرفیت پذیرایی مجاز به بازگشایی و فعالیت هستند.

آقازاده افزود: با وجود اینکه  مردم استان مرکزی از ابتدای شیوع کرونا در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدی بودند اما به تازگی  این مهم کمرنگ شده که باید بازنگری اساسی شود.

وی اظهار  داشت: طبق آمار رسمی کشور در فروردین و اردیبهشت ماه جاری در بیشتر شهرهای استان مرکزی تابیش از ۷۰ درصد  و در ساوه، دلیجان و اراک تا ۹۰ درصد دستورالعمل های بهداشتی رعایت می شد اما در خردادماه این مهم به ۲۷ تا ۳۰ درصد رسیده است.

استاندار مرکزی گفت: بی‌اعتنایی به رعایت شیوه‌نامه بهداشتی موجب خواهد شد استان درگیر پیک دوم شیوع ویروس کرونا شود بنابراین ضمن تشکر از همراهی مردم از آنان درخواست می‌شود مردم همراهی خود را ادامه دهند تا به ناچار محدودیت‌های قهری اعمال نشود.

آقازاده افزود: شهرداری های استان موظف هستند که  هفته‌ای ۲ شب تاسیسات شهری را ضدعفونی و بر این مهم فرمانداری ها نظارت داشته باشند.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد کرونا استان مرکزی همه صنوف، پاساژها، کسبه و بازاریان که در فضای مسقف قرار دارند باید فاصله اجتماعی را مانند گذشته رعایت کنند.

استاندار مرکزی گفت: بر اساس تصمیمات ستاد کرونای استان مرکزی باید آموزش پروتکل‌های بهداشتی به دست‌فروشان برای جلوگیری از انتقال بیماری در دستور کار مسئولان اجرایی قرار گیرد و  مطب‌ها، ادارات و صنوف باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و سیاست بر تعطیلی این مراکز نیست و باید ابتدا تذکر و سپس برای تعطیلی اقدام شود.

وی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در استان با توجه به وضعیت کووید ۱۹ ضروری به نظر نمی‌رسد و این کار فرهنگی باید به فرصت دیگری موکوول شود و یا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی انجام پذیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار مرکزی کرونا اراک استاندار مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد

استاندار لرستان تأکید کرد: رعایت عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در جلسۀ بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به  لرستان گفت: تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی نماینده دولت هستند.

او اضافه کرد: مسئولان باید یک‌صدا باشند، زیرا دستگاه‌های اجرایی زمانی موفق هستند که با تفاهم، رفاقت کار و اتحاد خدمتگزاری به مردم را به نمایش بگذارند.

استاندار لرستان با بیان اینکه اگر خدمت برای خدا باشد مردم از مجموعه دولت راضی خواهند بود، عنوان کرد: مردم باید از خدمات مسئولان بهره‌مند شوند.

تأکید استاندار لرستان بر همدلی بین نخبگان و مردم

شفقت با اشاره به اینکه اعضای مؤثر در حکومت اسلامی یک مجموعه واحد هستند، بیان کرد: بخشی از توحید عبادی ما انجام عبادت و بخشی هم توحید عملی است.

او با بیان اینکه ما باید در خدمت به مردم وحدت داشته باشیم زیرا هیچ‌کس از چندصدایی بهره‌ای نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امام‌خمینی (ره) طاغوت را با وحدت مردمی از بین برد.

استاندار لرستان توضیح داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با وجود ناهماهنگی سران برخی کشورها وحدتی بین مسلمانان ایجاد کرد که امروز آمریکا از حمله اسرائیل اعلام برائت می‌کند و این حاصل وحدت است.

شفقت با تاکید بر اینکه لرستان مهد مردم غیرتمند و پایگاه شیعیان است، گفت: عدالت و کرامت انسانی باید دو شعار اصلی مدیران این استان باشد و ما باید زمینه مشارکت مردم را در روند توسعه فراهم کنیم.

او با بیان اینکه دولت باید تسهیلگری کند تا مردم زندگی مرفه و شرافتمندانه‌ای برای خود تهیه کنند، اضافه کرد: مجموعۀ مدیران باید وحدت وزارتی ایجاد کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی این استان حق ندارند شهروندان و ارباب‌رجوع را بی‌دلیل پشت در اتاق خود منتظر نگه دارند، زیرا مسئول اجرایی، نوکر و مخلص مردم هستند.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • وزیر کشور: افراد انگشت شماری در برابر قانون مقاومت می‌کنند
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم