Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر شهرام یزدانی با اعلام این خبر افزود: بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی، سیزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و دومین جشنواره دانشجویی ایده های نوآورانه آموزش علوم پزشکی ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار می شود.

به گفته دکتر یزدانی با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس؛ این همایش کشوری امسال با شعار «همایشی مطلقا مجازی در هنگامه همه گیری کرونا» به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرمان این همایش «افق‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سده پیش رو» است.

این همایش با ارائه فرآیندهای برتر جشنواره کشوری شهید مطهری از جمعه ۲۰تیر ماه آغاز می شود. فرآیندهای برتر جشنواره کشوری شهید مطهری در حیطه های ارزشیابی، مدیریت و رهبری، برنامه ریزی درسی، محصولات آموزشی، یادگیری الکترونیکی، یادگیری و یاددهی ارائه می شوند.

اختتامیه جشنواره  شهید مطهری  همزمان با افتتاحیه همایش بیست و یکم همایش کشوری آموزش علوم پزشکی شنبه ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

کارگاه های آموزشی این دوره از بیست و یکمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی نیز به صورت مجازی در حیطه های مختلف از جمله «چگونه یک کارگاه خوب برگزار کنیم»، «برنامه ریزی تم های طولی»، آزمون قضاوت موقعیتی»، «روایی سازه در تحقیقات آموزش پزشکی»، «اقدام پژوهی در آموزش پزشکی»، تکنیک های آغاز و پایان تدریس»، ایمنی بیمار و آموزش: درس هایی که می توانیم از تجارب بین المللی یاد بگیریم» اجرا می شود.

همچنین موضوعاتی از جمله «مدیریت تغییر در آموزش پزشکی»، «ابزارهای تعاملی در یادگیری ترکیبی»، «آموزش بین حرفه ای»، «تحلیل محتوای کیفی»، «چگونه مقاله خود را در یک مجله برجسته آموزش پزشکی چاپ کنیم»، «مهارت های پایه آموزش»، «استراتژی های پیشگیری و مدیریت رفتارهای نامحترمانه در دانشجویان، «اخلاق در فضای مجازی»،  «طراحی و به کارگیری مرکز آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی؛ گامی درجهت ارتقای نظام ارزشیابی دانشجو» در این کارگاه ها ارائه می شود.

سخنرانی های کلیدی این دوره از همایش آموزش پزشکی به موضوعات «تأثیر فناوری های دیجیتال بر آینده آموزش علوم پزشکی»، «ایمنی بیماران و آموزش پزشکی»، «طراحی یک برنامه آموزشی بر اساس شرایط محیطی و بافتار»، «تربیت حرفه مندان آموزش علوم پزشکی پاسخگوی به نیازهای جامعه» و «Entrustable Professional Activities» اختصاص دارد.

در این دوره از همایش آموزش پزشکی تجربیات طرح تحول، ایده های برتر و پایان نامه ها نیز ارائه می شوند.

اختتامیه بیست و یکمین همایش آموزش علوم پزشکی ساعت ۱۸ تا ۲۰ دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

کد خبر 4948522

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش پزشکی وزارت بهداشت آموزش مجازی شهید مطهری دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی کاردانی نظام جدید دانشگاه های ایران دانشگاه تربیت مدرس شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی تهران همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار می شود آموزش پزشکی شهید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه سه شنبه شب در این آئین تجلیل از با اشاره به عملکرد ۲ ساله آموزش و پرورش شهرستان گفت: بعد از سال‌ها در دولت سیزدهم احداث ۴ مدرسه در سطح شهرستان آغاز شد که ۲ مدرسه در محله حرم به حرم و ۲ مدرسه در مرکز شهر قرار دارند.

ضرغام مردانی افزود: عملیات اجرایی سه سالن چند منظوره بزرگ در شهرستان آغاز و اعتبار آنها لحاظ شده است و سه زمین چمن طرح شهید سلیمانی نیز با همکاری مدیرکل استان در سطح شهرستان احداث شده است.

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی در مدارس شامل رنگ آمیزی، بازسازی تأسیسات و مسائل دیگر که کمبود بوده در مدارس شهری و روستایی شهرستان طی ۲ سال انجام شده است.

مردانی بیان کرد: نظام مند کردن تمامی درآمدها از دیگر دستاوردها طی این مدت در آموزش و پرورش بوده که انجام شده است.

وی گفت: برگزاری دوره‌های توانمند سازی معلمان به ویژه دوره توانمند سازی ویژه معلمان قطب شمال استان، برگزاری کنکور سراسری، آزمون‌های استخدامی، کسب رتبه‌های استانی و کشوری در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف توسط دانش آموزان و معلمان، ساماندهی مدارس غیر دولتی، جهش معدل امتحان نهایی از دیگر دستاوردها است.

وی گفت: شهرستان گناوه طی ۲ سال ۳۵ نفر قبولی رشته‌های پزشکی داشته است و در رشته‌های مختلف دانشگاهی نیز تعداد زیادی از دانش آموزان پذیرفته شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: اجرایی کردن طرح مربی، مدرسه و معلم تراز انقلاب در راستای سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش در شهرستان پیگیری شد و در همه برنامه‌های شهرستان آموزش و پرورش خط مقدم و حضور بسیار خوبی داشته است.

وی گفت: در راستای تحقق شعار همه برای آموزش و پرورش، آموزش پرورش برای همه» همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان در کنار آموزش و پرورش و یاری کننده بودند و از همکاری همگی تقدیر می‌شود.

در این همایش بخش‌های متنوعی از جمله اجرای سرود دانش آموزی، پخش کلیپ و بخش‌های دیگر اجرا و در پایان از معلمان و فرهنگیان نمونه و برتر، معلم جوان برتر استانی و کشوری و ۷۵ پیشکسوت و بازنشسته فرهنگی شهرستان گناوه تجلیل شد.

کد خبر 6099933

دیگر خبرها

  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود