Web Analytics Made Easy - Statcounter

«۷۷ ساعت» به کارگردانی سعید ابوطالب سازنده مسابقه پرطرفدار «سرزمین دانایی» پاییز به تلویزیون می آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، رئالیتی شوی جدید ابوطالب، یک مسابقه مهارتی و ماجراجویانه است که  برای کشف  خلاقیت ها و مهارت های جوانان مستعد برگزار می شود.

«۷۷ ساعت» یک مسابقه جذاب است که شامل بخش های میدانی و استودیویی می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و تابستان امسال توسط یک گروه بزرگ تولید می شود تا پاییز به آنتن برسد.

ابوطالب تاکنون با تیمی از بازیگران سینما و تلویزیون به توافق رسیده و مرحله پیش تولید جلو می رود؛ همچنین شرکت کنندگان نیز طی فراخوانی ثبت نام می کنند و برای حضور در مسابقه در کنار چهره ها انتخاب خواهند شد.

در «۷۷ ساعت»  دو بازیگر بعنوان مجری - داور و ۹ بازیگر نیز به عنوان شرکت کننده در مسابقه حاضر خواهند شد. تیمی متشکل از تکنسین ها و بازیگران نیز داوری مسابقه را برعهده خواهند داشت.

ابوطالب که این روزها «شام ایرانی» را در شبکه نمایش خانگی و  مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» را در شبکه نسیم دارد، سال ۹۱ مسابقه «سرزمین دانایی» را به عنوان اولین رئالیتی شو در تلویزیون داشت.

این مجموعه برای دو سال پیاپی (سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲) در جشنواره اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا-اقیانوسیه به عنوان فینالیست برگزیده شد. این مسابقه  در دومین جشنواره جام جم در سال ۱۳۹۱ نیز برنده دو جایزه بهترین مسابقه تلویزیونی و بهترین خلاقیت و پژوهش در بخش مسابقات تلویزیونی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ۷۷ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین

پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ورزش و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچسترسیتی و برایتون امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچسترسیتی و برایتون

لیگ برتر انگلیس (برایتون - منچسترسیتی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747938

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها