Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت درگذشت زنده یاد بانو سلیمانی، همسر شهید بزرگوار محمد حسین زینال زاده، و مادر مهندس ولی زینال زاده، معاون فنی مجموعه ورزشی آزادی، در آن مجموعه برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مراسم بزرگداشت مرحومه بانو سلیمانی، همسر شهید بزرگوار محمد حسین زینال زاده، با حضور مهندس کریمی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، سردار قاسمی، مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان و روسای برخی فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم سردارسید قاسم قاسمی ضمن ابلاغ پیام تسلیت دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به مجاهدت های همسران و فرزندان شهدا در کنار رشادت و ایثار شهدای گرانقدر دفاع مقدس اشاره کرده و بیان داشت: همسران ,فرزندان و یادگاران شهدا به واقع پشتوانه عظیمی برای این انقلاب و نظام هستند ‌ او تصریح کرد :که از دست دادن یادگاران شهدا غم بزرگی بر دل و جان مردم قدردان و شریف ایران می گذارد و قطعا اینکه روح این بانوی بزرگوار و دیگر مادران از دست رفته شهدا با حضرت فاطمه (س) محشور می شوند تسلی بخش آلام آنها خواهد بود.

مشاور وزیر در امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان توجه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به موضوعات مختلف ایثارگران و بویژه خانواده معزز شهدا را مثال زدنی خواند و گفت: مهندس کریمی که خود برادر شهید و از رزمندگان و ایثارگران 8 سال دوران دفاع مقدس است، به حق توجه و عنایت ویژه و خاصی به خانواده معزز شهدا داشته است که این برای خود من هم درس بزرگی است وی تصریح گردو:. من ایشان را مدیری اخلاق مدار، متعهد و مخلص در راه شهدا و مجاهد در مسیر حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانم و امید وارم که تداوم حضور ایشان در بدنه ورزش کشور منشا خدمات بیش از گذشته باشد.

سردار قاسمی ادامه داد: دوران مقابله با دشمن نه تنها تمام نشده بلکه این مواجهه از قبل هم شدت گرفته و در این برهه نیز ایثارگران باید که به نقش آفرینی خود در خط مقدم استکبار ستیزی ادامه دهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران در پایان صحبت های خود به بیان خاطره ایی از ولادیمیر پوتین بعد از دیدار با شهید سپهبد قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: آقای پوتین بعد از آن دیدار اعلام کرد: «به خودم می بالم که با یک ژنرال با هوش، زکاوت و یک استراتژیست قدرتمند ملاقات کردم» . با این نگاه به جوانان توصیه می کنم با تلاش در شناخت سرداران شهید اسلام، با الگو قرار دادن منش و سیره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در حفظ راه ایشان کوشیده و پرچم اسلام را افراشته نگهدارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان سردار قاسمی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند