Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول منعم روز شنبه در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قم که با حضور رییس فدراسیون این رشته روزشی برگزار شد، اضافه کرد: شیوع کرونا زمان برگزاری این رقابت‌ها را به تاخیر انداخته اما هر زمان که شرایط مهیا شود قم می‌تواند این رقابت‌ها را به‌خوبی میزبانی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از عملیات ساخت پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا(ع) با برگزاری مناقصه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل‌ شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منعم در این مورد اظهار داشت: با درج آگهی مناقصه توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی بااعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی ، استانی سال ۹۸ مقرر گردید پس از ۷ سال این پروژه شروع به کار کند.

وی ادامه داد: برای بهره‌برداری کامل از این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه استقبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود، همچنین تقویت تیم‌های پایه از هدف‌گذاری‌های مهم استان است.

منعم یادآور شد: انتقال تیم شیمیدر به قم تحول قابل‌توجهی در ورزش استان و علاقه‌مندان بسکتبال به وجود آورد و از فرصت حضور این تیم برای تقویت تیم‌های پایه استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: زیرساخت‌های بسکتبال در قم نسبت به سال‌های قبل با تحول مطلوبی همراه شده است.

رییس هیات بسکتبال قم ابقا شد

بر این اساس، در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قم "مرتضی سخایی" برای  چهار سال دیگر به‌عنوان رییس هیات این رشته ورزشی ابقا شد.

در این مجمع انتخاباتی  مرتضی سخایی ۹ رای از ۱۵ رای اخذشده را به دست آورد و محمدحسن طاهایی نامزد دیگر این پست نیز حائز ۶ رای شد.

رییس هیات بسکتبال قم در ادامه این مجمع انتخاباتی ابراز داشت: یکی از هدف‌گذاری‌های مهم هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده تقویت بخش بانوان و تیم‌های پایه خواهد بود.

مرتضی سخایی یادآور شد: برای این منظور باید امکان حضور مستمر تیم‌های پایه و بانوان در رقابت‌های ملی و لیگ‌های منطقه‌ای فراهم شود.

وی تاکید کرد: با انتقال تیم لیگ برتری شیمیدر به قم فضای لازم برای تقویت تیم‌های پایه و تربیت بازیکنان و مربیان در تراز لیگ داخلی مهیا است.

سخایی ابراز داشت: رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف‌گذاری اصلی هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده خواهد بود.

رییس هیات بسکتبال قم گفت: راه پیشرفت بسکتبال در قم با حمایت از بخش خصوصی و ترغیب آن‌ها برای تیم‌داری و حضور در لیگ‌های داخلی می‌گذرد.

برچسب‌ها فدراسیون بسکتبال قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر فدراسیون بسکتبال قم بسکتبال تیم بسکتبال شیمیدر هیات بسکتبال قم مجمع انتخاباتی تیم های پایه رییس هیات رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، تظاهرات مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین اکنون به جنبشی بزرگ تبدیل شده که سراسر آمریکا را دربر گرفته و حتی به اروپا نیز سرایت کرده است. نخست این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد اما به دلیل اقدامات رییس این دانشگاه در مقابل دانشجویان معترض، اعتراضات به سرعت گسترده شد. این اعتراضات از چهارشنبه دو هفته قبل آغاز شد و هر روز از روز قبل گسترده تر شد.

پس از گذشت چند روز از اعتراضات، رییس دانشگاه کلمبیا دیروز با توبیخ قابل توجهی از سوی اساتید دانشگاه مواجه شد.

طبق گزارش کمیته اجرایی دانشگاه که نماینده هیات علمی است، «مینوش شفیق» اقدامات و تصمیمات زیادی گرفته که به دانشگاه آسیب می زند. از جمله این اقدامات فراخواندن پلیس به دانشگاه و دستگیری دانشجویان بدون مشاوره با هیات علمی، ناتوانی در دفاع از دانشگاه در رویارویی با فشار خارجی، تعلیق گروه های دانشجویی معرض و استخدام کارآگاهان خصوصی است. یکی از سخنرانان رشته فلسفه دانشگاه که عضو هیات علمی دانشگاه کلمبیا است در این باره می گوید: هیات علمی اعتماد خود را به توانایی شفیق برای رهبری این سازمان از دست داده است.

به نوشته نشریه گاردین در هفته گذشته استادان دانشگاه های کلمبیا و بارنارد که عضو انجمن اساتید دانشگاه آمریکا هستند در بیانیه مشترک سرکوب تظاهرات دانشجویان طرفدار فلسطین توسط مینوش شفیق رئیس دانشگاه کلمبیا را محکوم کردند.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند: «ما از شکست شفیق در دفاع از تحقیقات آزاد که در راستای مأموریت آموزشی یک دانشگاه در یک جامعه دموکراتیک است و همچنین از تمایل او برای راضی کردن قانون‌گذارانی که به دنبال مداخله در دانشگاه هستند، شوکه شده‌ایم. او در پذیرش اتهامات حزبی مبنی بر خشونت و یهودی ستیزی تظاهرکنندگان ضد جنگ و در تعیین مجازات یکجانبه و نامتناسب برای دانشجویانی که به طور صلح آمیز اعتراض کرده بودند، به طور آشکار به نظارت مشترک بی توجه بوده است.

بیانیه اساتید پس از شهادت شفیق در کنگره در اوایل هفته منتشر شد.رییس دانشگاه کلمبیا درکنگره به دلیل افزایش رفتارهای یهودستیزانه در دانشگاه پس از حمله رژیم صهیونیستی به غزه مواخذه شده بود.

اساتید پس از شهادت شفیق نوشتند: شهادت وی به شدت ما را نگران کرده است. رییس دانشگاه کلمبیا در مواجهه با حملات افترا آمیز به اساتید و دانشجویان کلمبیا و دخالت‌های فاحش در فعالیت‌های دانشگاهی توسط بازرسان کنگره، نه تنها مخالفتی نکرد، بلکه تسلیم خواسته های آنها شد. شفیق، روسای مشترک هیئت امنا و رییس سابق دانشکده حقوق فرصتی فراهم کرده اند تا دانشگاه به طور عمومی تحت فشار قرار گیرد. آنها در اسناد کنگره به طور موثر خواستار پایان آزادی آکادمیک در دانشگاه کلمبیا شده اند.

طبق شهادت شفیق روز چهارشنبه 2 هفته قبل دانشجویان حدود 60 چادر در جنوب پردیس دانشگاه برپا کردند. این رویداد توسط سازمان های Columbia University Apartheid Divest، دانشجویان خواهان عدالت در فلسطین و صدای یهود برای صلح سازماندهی شد. 2سازمان آخر در نوامبر گذشته توسط دانشگاه تعلیق شدند و به نوبه خود گروه های حقوق مدنی را تشویق کردند تا از دانشگاه به دلیل اقدامات تقابلی و هدفمند شکایت کنند.

شفیق در مواجهه با اعتراضات به پلیس نیویورک اجازه داد چادرها را متلاشی کند و ادعا کرد که چادر زنی دانشجویان خطر آشکار و فعلی برای عملکرد اساسی دانشگاه است.

کد خبر 6089510

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟