Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@09:59:55 GMT

مدیرکل خودرو وزارت صمت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۶۵۷۳

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، سهیل معمار باشی به عنوان مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه این وزارتخانه منصوب شد. ناطقان: به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت در مراسم معارفه مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با تشریح سیاست های مورد تاکید وزارت صمت در سال 99 بر ضرورت ارتقاء جایگاه صنعت حمل و نقل در کشور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تبیین نقش صنعت حمل و نقل در توسعه صنعتی کشور خواستار اتخاذ سیاست های راهبردی در جهت بهبود وضعیت صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف خودرو، ریلی ، هوایی و دریایی شد.

صادقی نیارکی توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در صنعت حمل و نقل را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه ساخت داخل یکی از محوری ترین برنامه های وزارت صمت در سال جاری است و امید وارم در این دوره شاهد توسعه عمق ساخت داخل در این صنعت باشیم.

معاون امور صنایع وزیر صمت در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سهیل معمار باشی از تلاش های جعفرپور معاون صنایع حمل و نقل در دوران تصدی مدیریت این دفتر تخصصی قدردانی و برای ایشان برای ادامه فعالیت در سمت معاون این دفتر تخصصی آرزوی موفقیت کرد.

*اعتماد بیشتر به تشکل ها و صنعتگران این صنعت راهبردی

سهیل معمار باشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت نیز در این مراسم با تشریح برنامه های راهبردی برای توسعه این صنعت در دوره جدید خواستار اعتماد بیشتر به تشکل ها و صنعتگران این صنعت راهبردی شد.

وی توسعه صنعت حمل و نقل به عنوان پیشران توسعه صنعتی را مستلزم پشتیبانی همه دستگاه های مرتبط با این صنعت توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد : علاوه بر صنعت خودرو ، توسعه سایر بخش های حمل و نقل نیز با رویکرد بهتری مورد پیگیری قرار گیرد.

سید مهدی نیازی مشاور عالی و دستیار ویژه معاونت امور صنایع وزارت صمت نیز با تشریح جایگاه ویژه صنعت حمل و نقل در کشور بر ایجاد هم افزایی در بین همه دستگاه های مرتبط با این صنعت راهبردی تاکید کرد. منبع: فارس برچسب ها: مدیرکل خودرو ، وزارت صمت ، تغییر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مدیرکل خودرو وزارت صمت تغییر صنعت حمل و نقل وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد

به گزارش تابناک به نقل از مس‌پرس، متن پیام مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران به مناسبت هفته کار وکارگر به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری:

«رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید، کشور و آحاد مردم ثروتمند می شوند و جیب و دست کارگر پر می شود.»

فرارسیدن هفته کار و کارگر، یادآور تلاش‌ بی‌وقفه و تعهد ارزشمند کارگران ساعی و خدوم در بخش های مختلف و فرصتی مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ این قشر زحمتکش و تاکید بر نقش بی بدیل آنان در رونق تولید و اعتلای صنعت ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگری و تبریک این ایام فرخنده، به پاس خدمات ارزنده و تلاش بی وقفه و به تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص)، زحمات بی‌بدیل کارگران سخت کوش و جهادگر شرکت ملی صنایع مس ایران را ارج می نهم.

در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، برای تحقق آن باید با هم افزایی و تلاش روز افزون و با تکیه بر همت بلند و اراده استوار کارگران خدوم، زمینه رشد تولید فراهم و بار دیگر پرچم صنعت مس ایران بر بلندای اقتصاد کشور عزیزمان برافراشته شود.

امید است با اتکا به همدلی و پشتکار ستودنی سربازان جهادگر عرصه تولید، هر چه زودتر شاهد بهر‌ برداری از طرح‌های توسعه‌ای و شکوفایی فزاینده صنعت مس در سایه‌سار پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم. 

با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای تمامی کارگران عزیز

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • رئیسی: ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد