Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم سبوکی، تهیه‌کننده «سرب» درباره تلاش برای بازگشت محمدعلی فردین به سینما در دهه هفتاد و همکاری ناصر تقوایی که با مخالفت عطاالله مهجرانی، وزیر فرهنگ و ارشاد وقت، برای همیشه از دست رفت، می‌گوید...

به گزارش گروه روی خط خبرگزاری برنا، هاشم سبوکی تهیه‌کننده «سرب» درباره برخی صحبت‌ها مبنی بر اینکه مخالفتی با بازی فردین بعد از انقلاب وجود نداشت گفت: «طبق مدرکی موجود در نامه ای که در سال ۱۳۶۳ از وزارت ارشاد دریافت نمودم اعلام شد آقایان محمدعلی فردین، ناصر ملک مطیعی، ایرج قادری و سعید مطلبی صلاحیتشان جهت کارهای بازیگری تایید نمیشود که در این خصوص ماها نیز بیکار ننشستیم و از مراجع تقلید چه نامه ها که نگرفتیم و در تمام مدت حیات فردین، ارشاد ترتیب اثری نداد و هیچ گاه صلاحیتش تایید نشد ! …»

این تهیه‌کننده ادامه داد: «بعد از اینکه دوم خرداد شد و مسئولین اصلاح طلبی که اوایل انقلاب روی کار بودند دوباره با اسم و رسمی جدید در راس کار آمدند و همه تصور کردند که بالاخره این تبعیض قائل شدنها خاتمه یافته و بر همین باور قرار بر آن شد فیلمی با بازی فردین و کارگردانی ناصر تقوایی تهیه کنیم و به همین دلیل یک بار در منزل زنده‌یاد اصغر بیچاره و باری دیگر در سینمای خود فردین(سینما نیاگارا/جمهوری) جلسه ای تشکیل دادیم و با وجود میل قلبی فردین، متاسفانه این بار هم جناب مهاجرانی ساز مخالفش را به صدا در آورد و اینگونه تیر خلاصی فردین را زد!»

منبع: سینمادیلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناصر تقوایی ممنوع الکار عطاالله مهاجرانی محمدعلی فردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استوری احساسی منوچهر هادی بعد از جدایی از یکتا ناصر (فیلم) منوچهر هادی از همنشین جدیدش رونمایی کرد (فیلم) همدم تازه منوچهر هادی پس از یکتا ناصر (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • ببینید | استوری مشکوک یکتا ناصر و منوچهر هادی؛ ماجرای چیست؟
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا (فیلم)
  • گزارش سازمان ملل از زنده به گورشدن ۲۰ نفر در بیمارستان ناصر
  • وضعیت سرخ صلیب سرخ در غزه