Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:39:43 GMT

ساخت و ساز مسکن ملی در تهرانسر، سه شیفته شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۷۰۱۰

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن، اظهار داشت: با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نقشه‌های تهرانسر به تأیید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود.

محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه، تصریح کرد: اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: لازم است بازهم از همه انبوه‌سازان، فعالان صنعتی در حوزه مسکن، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان زمین ساخت و ساز سازمان آتش نشانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: سند تک برگی تمام اراضی ملی در حریم و محدوده این شهرستان به نام سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان، مرتضی باغبانی اظهار کرد: در حال حاضر کل وسعت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان زهک (محدوده و حریم شهر) بیش از ۲۸۴ هکتار است که سند این اراضی در راستای افق شهرسازی آینده این منطقه و بر اساس ماده ۹ قانون جامع حدنگار به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده است.

وی افزود: تثبیت مالکیت اراضی، کاهش دعاوی قضائی و تأمین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی ملی و دولتی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی زهک خاطرنشان کرد: افزایش ضریب حفاظتی، کاهش عوامل تخریب و جلوگیری از تجاوز و تعدی به اراضی ملی، دسترسی آسان به اطلاعات مالکیت دولت و همه مالکان املاک از نظر محل و موقعیت آن، به‌روزرسانی اطلاعات نقشه‌ها و کاهش اختلافات حقوقی مردم از دیگر مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر است.

کد خبر 751042

دیگر خبرها

  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد