Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@15:31:32 GMT

دریادار سیاری از دانشگاه علوم پزشکی ارتش بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۷۳۹۶

دریادار سیاری از دانشگاه علوم پزشکی ارتش بازدید کرد

معاون هماهنگ کننده ارتش از قسمت‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بیمارستان ۵۰۱ امام رضا (ع) بازدید کرد و چندین پروژه درمانی و عمرانی را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر دریادار «حبیب‌الله  سیاری»  صبح امروز (شنبه ۲۴ خرداد) در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی ارتش، گفت: دانشگاه علوم پزشکی یکی از مجموعه‌های بسیار با اهمیت ارتش است، زیرا تلاش انسان‌هایی که در جامعه پزشکی ارتش تربیت می‌شوند، در حفظ و ارتقای سطح سلامتی آحاد فرماندهان و کارکنان نقش مهمی ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: امروز طی بازدیدی که از این دانشگاه و بویژه دانشکده‌های پزشکی، پیراپزشکی و طب هوافضا و طب رزم به عمل آمد؛ مشاهده کردم مسئولان مربوطه به جد پیگیر توسعه علمی و تجهیزاتی دانشگاه هستند و هرچه در توان داشته اند پای کار آورده اند و با علاقمندی، دلسوزی، جدیت و نیت خوب کار‌ها را دنبال می‌کنند. برخی کار‌ها نیز هنوز تکمیل نشده که با حمایت و همراهی معاونت‌های ستاد ارتش ان شاءالله بزودی انجام خواهد شد.

وی افزود: امروز در بیمارستان امام رضا (ع) ارتش هم سه اتاق عمل جدید و پیشرفته، دستگاه‌های جدید ام آر آی،‌ای آر سی پی، اندوسنوگرافی، انتروسکوپی و آندوسکوپی به بهره برداری رسید که این اقدامات ارزشمند نتیجه همت، پادر رکابی و تلاش کارکنان خدوم این بیمارستان است.

امیر دریادار سیاری همچنین گفت: در طول شیوع و گسترش ویروس کرونا، معاونت بهداشت و درمان ارتش تلاش گسترده‌ای انجام داد و با همکاری و همراهی بیمارستان‌ها و ادارات بهداشت سایر نیرو‌ها اقدامات ارزشمندی در جهت خدمت رسانی به مردم صورت گرفت ازجمله اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر از جامعه پزشکی ارتش در این حوزه وارد شده و کمک کردند و در حال حاضر نیز در حال خدمت رسانی هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: امیدواریم با تداوم تلاش‌ها در حوزه‌های علمی، تحقیقاتی و توسعه روزافزون امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی ارتش و بهره گیری از توانمندی‌های جوانان متخصص و متعهد این دانشگاه و اجرای طرح‌های ابتکاری و مفید مثل پذیرش دانشجویان علوم پزشکی سایر نیرو‌های مسلح و حضور دانشجویان ما در دانشگاه‌های دیگر، دانشگاه علوم پزشکی ارتش به عنوان یک الگوی موفق در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور مطرح گردد.

پیش از این بازدید، امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح، معاون بهداشت، درمان، امداد و آموزش پزشکی ارتش نیز طی سخنانی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته توسط دانشگاه علوم پزشکی ارتش در حوزه‌های تربیت و آموزش کادر پزشکی و پرستاری و توسعه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی متناسب با نیاز‌های مراکز درمانی نیرو‌های مسلح، گفت: پیشرفت‌های ارزشمندی که امروز در حوزه‌های مختلف این دانشگاه از جمله حوزه مقابله با کرونا شاهد آن هستیم با همت و پشتکار مسئولان دلسوز و جوانان متخصص دانشگاه و حمایت‌های بی دریغ سامانه فرماندهی و ستاد ارتش در حال توسعه و تکمیل می‌باشد.

در ادامه این مراسم، امیر سرتیپ دوم پزشک رامین حمیدی فراهانی، فرمانده دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیز گزارشی از روند توسعه فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه را ارائه کرد و افزود: پذیرش دانشجویان میهمان از دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی نیرو‌های مسلح، ارتقای سطح علمی در رشت‌های طب رزم و طب هوا فضا، راه اندازی و تجهیز دپارتمان‌های آموزش فضای مجازی و اموربین المللی و آکادمی زبان، بهسازی آزمایشگاه‌های فیزیولوژی و بیوشیمی، راه اندازی مرکز جامع آزمون الکترونیک، تجهیز کلینیک دندانپزشکی و دانشکده پیراپزشکی و توسعه علوم بین رشته‌ای و فرارشته‌ای از جمله پزشکی دریا و فیزیولوژی هوا بخشی از فعالیت‌ها و دستاورد‌های اخیر دانشگاه علم پزشکی ارتش می‌باشد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر دریادار سیاری دریادار سیاری سیاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام