Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه جهش تولید گفت: به دلیل رعایت فاصله‌گذاری، بازدید از این نمایشگاه تنها برای متخصصین و مدعوین امکان‌پذیر است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نخستین نمایشگاه سال جاری با عنوان " جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا" امروز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم بهمن حسین زاده با اشاره به تعطیلی ٤ماهه نمایشگاه بین المللی، اظهار داشت: این نمایشگاه با مجوز ستاد ملی کرونا و با رعایت ٤ پروتکل بهداشتی، برگزار می‌شود و ۱۵۰ شرکت داخلی و دانش بنیان از امروز به مدت چهار روز آخرین تولیدات و دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با تأکید بر اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد نیست، اظهار داشت: به دلیل رعایت فاصله گذاری، بازدید از این نمایشگاه تنها شامل متخصصینی می‌شود که کارت دعوت ارائه دهند.

حسین زاده افزود: علاوه بر متخصصین، از رایزنان بازرگانی و سفرای کشور‌هایی که در ایران حضور دارند نیز دعوت شده تا از دستاورد‌های ایران در این زمینه دیدن کنند.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی نیز امکانپذیر است، افزود: این نمایشگاه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازار‌های داخلی داشته باشد؛ بنابراین سعی شده در آن، دستاورد‌های تمامی شرکت‌های داخلی و نیز ارتش و سپاه هم در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

حسین زاده با بیان اینکه ارتش یک سالن جداگانه برای ارائه دستاورد‌های خود در این نمایشگاه دارد، گفت: برای شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته شده، تا بتوانند با کمترین هزینه دستاورد‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.

وی گفت: بر اساس جلسه‌ای که هفته گذشته (۲۰ خرداد ماه) با حضور نمایندگانی از کمیته امنیتی، اجتماعی ستاد کرونا، معاون وزیر بهداشت و .. برگزار گردید، قرار شد تمامی نمایشگاه‌های سال جاری طبق تقویم نمایشگاهی، بدون حضور مردم برگزار شود.

حسین زاده اظهار داشت: بر همین منوال، نمایشگاه بعدی با عنوان "نمایشگاه درب و پنچره" در ۱۲ تیر ماه برگزار می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، از آنجایی که صنعت نمایشگاهی دارای ۳۳ هزار نفر شاغل است، نمی‌توان آن را تعطیل کرد بنابراین با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت‌های صنعت نمایشگاهی از سر گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخل و نامگذاری سال جاری با عنوان سال جهش تولید، اظهار داشت: بر اساس دستور سرپرست وزارت صنعت قرار است نمایشگاه "ساخت داخل" در نیمه نخست تیرماه سال جاری با هدف حمایت از کالا‌های داخلی که پیش ازاین از خارج وارد می‌شد، برگزار شود.

مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی نیز امکانپذیر است، افزود: این نمایشگاه می‌تواند نقش بسزایی در توسعه صادرات و بازار‌های داخلی داشته باشد؛ بنابراین سعی شده در آن، دستاورد‌های تمامی شرکت‌های داخلی و نیز ارتش و سپاه هم در معرض دید علاقمندان قرار گیرد.

به گفته حسین‌زاده، نمایشگاه بین المللی ایران، آمادگی کامل را برای برپایی نمایشگاه یاد شده دارد و حتی قرار است غرفه‌هایی که برای نمایشگاه "جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا" برپا شده جمع آوری نشود تا از همین غرفه‌ها برای نمایشگاه نامبرده استفاده شود.

نمایشگاه جهش تولید و دستاورد‌های مقابله با کرونا با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی و دانش بنیان، امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی تهران مبارزه با کرونا کرونا کووید 19 جهش تولید بهمن حسین زاده بازدید از این نمایشگاه بین المللی حسین زاده سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند

اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جماعات کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل سخنگوی سازمان و حمید مجیدی‌مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان اولین سخنران به تشریح نمایشگاه دستاورد‌های وقف پرداخت و گفت: در این نمایشگاه شاهد غرفه‌هایی از تجهیزات پزشکی، تولیدات دامی، محصولات کشاورزی، آبزی‌پروری و دیجیتال بودیم. به طور میانگین روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند، که ۷۰ درصد آنها جزو بازدیدکنندگان تخصصی بودند. 

حجت‌الاسلام عادل ادامه داد: از کار‌های عمیق فرهنگی و قرآنی گرفته تا کار‌های تخصصی اقتصادی در نمایشگاه دستاورد‌های وقف شاهد بودیم. اگر حضرت آقا موضوع اقتصاد دریاپایه، معادن و مشکلات معیشتی مردم را مطرح می‌کنند، خروجی آن را در غرفه‌های نمایشگاه می‌دیدیم. حمایت از نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، الگوسازی مدل‌های جدید اقتصادی و تولید جزو خروجی دستاورد‌های وقف است.

وی با بیان اینکه گاهی از ما سوال می‌شود که چرا در فضای رسانه بابت موضوع پیش آمده پاسخ نمی‌دهید، گفت:، اما حجت‌الاسلام خاموشی می‌گفت که لازم نیست چنین مباحثی را به فضای رسانه بکشانید. با عملتان به سوالات پیش آمده پاسخ دهید.

حسن اسدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه من از شاگردان تنبل حاج آقا خاموشی هستم و سال‌هاست که در خدمت ایشان شاگردی می‌کنم، افزود: در نمایشگاه دستاورد‌های وقف شاهد حمایت از جوانان هستیم. اگر کسی دست جوانان را نگیرد، فرصت‌ها را از بین می‌رود. اقتدار ملی ما در گرو تولید خوب است. 

در حال تکمیل ...

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • استقبال تجار خارجی از محصولات کرمان در نمایشگاه ایران اکسپو ٢٠٢۴
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود