Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:58:42 GMT

ضرورت بازنگری قوانین شهرداری‌ها در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۸۶۲

ضرورت بازنگری قوانین شهرداری‌ها در مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، ایرج شهین باهر امروز در دیدار آرا شاهوردیان نماینده ارامنه تهران و شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با او گفت: قوانین شهرداری‌ها مربوط به چندین سال قبل بوده و به روز نیست که امیدواریم نواقص و مشکلات این قانون توسط نمایندگان فعلی مجلس برطرف شود.

شهردار تبریز با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهری در شهرها گفت: مدیریت واحد شهری در اکثر کشورهای جهان وجود دارد ولی در ایران مدیریت واحد شهری اجرا نشده و باید این قانون در مجلس اصلاح شده و جهت اجرایی شدن پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: چند روز پیش یک خیابان در تبریز به صورت اساسی آسفالت شده و بعداز آسفالت ریزی یکی از ادارات اقدام به تخریب آسفالت و اجرای عملیات کرده است. وقتی هماهنگی بین ادارات وجود ندارد و مدیریت واحد شهری نیز نداریم مسائل و مشکلات این چنینی پیش می‌آید.

او ادامه داد: در برخی مواقع مشاهده می‌کنیم که مسیر را می‌دانیم و با آسیب‌ها نیز آشنا هستیم ولی یک قانون ناکارآمد و ناقص باعث فساد و ایجاد مشکلات زیادی می‌شود که از نمایندگان این دوره مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای به روز کردن برخی از قوانین همچون قانون شهرداری‌ها همت کنند.

شهین باهر با اشاره به جوانگرایی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مدیران جوان در مناسب مدیریتی مختلف و نمایندگان جوان در این دوره مجلس شورای اسلامی همان طوری که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تاکید نمودند نوید روزهای خوبی را می‌دهد چراکه جوانان خوش فکر و دارای تفکرات جدید هستند و استفاده از نیروی جوان در امور اجرایی باعث تحول می‌شود.

کد خبر 4948723

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز شهردار تبریز ایرج شهین باهر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها گرگان امام خمینی ره یاسوج مجلس شورای اسلامی مدیریت واحد شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم قالیباف به رئیسی

رئیس مجلس شورای اسلامی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد.

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد دغدغه شورای شهر ششم است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم