Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:37:57 GMT

مدیر کل خودرو وزارت صمت تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۸۵۴

مدیر کل خودرو وزارت صمت تغییر کرد

به گزارش افکارنیوز،

مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر صمت در مراسم معارفه مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت با تشریح سیاست های مورد تاکید وزارت صمت در سال 99 بر ضرورت ارتقاء جایگاه صنعت حمل و نقل در کشور تاکید کرد.

اخبار اقتصادی- وی با تبیین نقش صنعت حمل و نقل در توسعه صنعتی کشور خواستار اتخاذ سیاست های راهبردی در جهت بهبود وضعیت صنعت حمل و نقل در بخش های مختلف خودرو ، ریلی ، هوایی و دریایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی نیارکی توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در صنعت حمل و نقل را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه ساخت داخل یکی از محوری ترین برنامه های وزارت صمت در سال جاری است و امید وارم در این دوره شاهد توسعه عمق ساخت داخل در این صنعت باشیم.

معاون امور صنایع وزیر صمت در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای سهیل معمار باشی از تلاش های جعفرپور معاون صنایع حمل و نقل در دوران تصدی مدیریت این دفتر تخصصی قدردانی و برای ایشان برای ادامه فعالیت در سمت معاون این دفتر تخصصی آرزوی موفقیت کرد.

*اعتماد بیشتر به تشکل ها و صنعتگران این صنعت راهبردی

سهیل معمار باشی، مدیرکل صنایع حمل و نقل وزارت صمت نیز در این مراسم با تشریح برنامه های راهبردی برای توسعه این صنعت در دوره جدید خواستار اعتماد بیشتر به تشکل ها و صنعتگران این صنعت راهبردی شد.

وی توسعه صنعت حمل و نقل به عنوان پیشران توسعه صنعتی را مستلزم پشتیبانی همه دستگاه های مرتبط با این صنعت توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد : علاوه بر صنعت خودرو ، توسعه سایر بخش های حمل و نقل نیز با رویکرد بهتری مورد پیگیری قرار گیرد.

سید مهدی نیازی مشاور عالی و دستیار ویژه معاونت امور صنایع وزارت صمت نیز با تشریح جایگاه ویژه صنعت حمل و نقل در کشور بر ایجاد هم افزایی در بین همه دستگاه های مرتبط با این صنعت راهبردی تاکید کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودرو خودرو وزارت صنعت معدن و تجارت صنعت حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از محمودآباد، محمد هادی‌زاده اظهار داشت: برای اجرای تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، 51 مورد تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شدند.

وی افزود: این موارد به مساحت 17 هزار و 20 مترمربع در اراضی کشاورزی روستا‌های تازه‌آباد و فرامده از توابع بخش سرخ‌رود شهرستان محمودآباد بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد با اشاره به اینکه این تغییرکاربری بصورت تفکیک، شن ریزی، دیوارکشی و بنای نیمه کاره بود، تصریح کرد: به منظور حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی و استمرار تولید، این احکام با همکاری و هماهنگی مؤثر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی اجرا شد.

هادی‌زاده  با بیان اینکه هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی، ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی است، گفت: در صورت مشاهده تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز اراضی کشاورزی از طریق سامانه 131 اطلاع رسانی کنند.

وی از مردم خواست با خودداری از خرید زمین هایی که با تغییر کاربری و به صورت غیرمجاز خارج از محدوده شهری تصرف شدند و با مراجعه به جهاد کشاورزی نسبت به نوع کاربری زمین مورد نظر قبل از هرگونه ساخت و ساز، از مشکلات حقوقی و قضایی آینده جلوگیری کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۵۱ فقره تغییر کاربری در محمودآباد
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • جهاددانشگاهی؛ حلقه میانی پیوند صنعت و دانشگاه
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اشتغال اهمیت دارد
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه