Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید: فعلا هیچ گزینه‌ای از طرف اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 مطرح نیست به این دلیل است که اصلاح‌طلبان کارهای اساسی‌تری مقدم بر انتخاب گزینه دارند.

«علی جمالی»، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا درباره گزینه‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 که در سطح رسانه‌ها مطرح می‌شود گفت: فعلا هیچ گزینه‌ای از طرف اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 مطرح نیست به این دلیل که اصلاح‌طلبان کارهای اساسی‌تری مقدم بر انتخاب گزینه، دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در حال حاضر درگیر موضوعات اساسی‌تر و جدی‌تری هستند، عنوان کرد: شاید مهم‌ترین آن نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با حاکمیت باشد. اصلاح‌طلبان در سال 92 تصمیم گرفتند بر سر یک کاندیدا  به قدرت برسند و اصلاحات را از طریق قدرت ادامه دهند. این گزاره در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 98 به شکست منتهی شد و بحث‌های جدی بر روی آن، مطرح است.

این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره استراتژی اصلاح‌طلبان برای انتخابات 1400 اظهار کرد: بسیاری از اصلاح‌طلبان معتقدند که ما اساسا استراتژی ورود به قدرت با کاندیدای میانه را باید کنار بگذاریم و باید با هویت اصلی خودمان وارد شویم اگر حاکمیت ما را پذیرفت ورود می‌کنیم در غیر این صورت در جامعه مدنی، اصلاحات امور را پیش می‌بریم. این بحث‌ها، بحث‌های جدی‌تری درون مجموعه اصلاح‌طلبان است که بر انتخاب گزینه مقدم است.

جمالی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هنوز به گزینه مشخصی نرسیده‌اند، بیان کرد: برخی از کاندیداهای بالقوه وجود دارند که حتی ورود آنها هم به انتخابات محل تردید است. گزینه‌های مثل عارف، هاشمی، جهانگیری یا گزینه‌های کمی متمایل‌تر به جناح راست نظیر ناطق نوری و لاریجانی. اینها گزینه‌هایی بودند که برای انتخابات 1400 اسمشان مطرح بوده است اما  فضای بعد از انتخابات مجلس ما را به سمتی می‌برد که اگر ننشینیم و بحث‌های جدی‌تر را چون تعیین تکیف شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با قدرت، ساماندهی مجدد در درون نیروهای سیاسی اصلاح‌طلب، نحوه تعامل با جامعه، نحوه تعامل با بدنه اصلاح‌طلبی پیگیری نکینم، بحث‌های جانبی گره‌ای از مشکلات ما باز نخواهد کرد. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات جامعه حزب کارگزاران مشکلات اصلاح طلبان برای انتخابات 1400 بر انتخاب گزینه اصلاح طلبان نحوه تعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی‌فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز اظهار کرد: در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد بی شک موفق‌تر است و از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم.

امام‌جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق به اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی خواست که نسبت به این مساله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهند تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسؤولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تا که تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

امام‌جمعه اهواز به اقداماتی که دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و … انجام شده اشاره کرد و گفت: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

کد خبر 6089058

دیگر خبرها

  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس