Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@21:03:30 GMT

پرداخت مطالبات بویان از طریق AFC و FIFA/ چراغ سبز به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۴۸۲

پرداخت مطالبات بویان از طریق AFC و FIFA/ چراغ سبز به استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت پرداخت مطالبات بویان نایدنوف هافبک مقدونیه‌ای و پیشین تیم فوتبال استقلال روز گذشته به پایان رسید و آبی‌ها با توجه به مشکلات مالی که دارند موفق به پرداخت مطالبات وی در فرصت تعیین شده نشدند تا این پرونده پیچیدگی‌های خاص خودص را پیدا کند.

پیگیری‌های خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد استقلالی‌ها در روزهای گذشته مکاتبات و مذاکراتی را با کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا انجام داده‌اند تا آنها را متقاعد کنند مطالبات بویان از محل درآمدهای این باشگاه در آن دو سازمان پرداخت شود و گویا در این زمینه پیشرفت‌هایی هم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها پیش از این هم توانسته بودند از طریق فیفا مطالبات سرور جباروف، منشا و ۳ وکیل بین المللی این باشگاه را پرداخت نمایند و امیدوارند مطالبات بویان هم از همین طریق پرداخت شود.

کد خبر 4948779

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران بویان نایدنوف فیفا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فیفا تیم ملی فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس والیبال وزارت ورزش و جوانان کشتی آزاد مارک ویلموتس مطالبات بویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان سابق استقلال تصویری همراه با امیر جعفری منتشر کرد.

امیر جعفری که همیشه علاقه خود به استقلال را اعلام کرده، با بسیاری از بازیکنان و مربیان این تیم ارتباط نزدیکی دارد.

منبع: خبر آنلاین

tags # امیر جعفری ، فوتبال سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است!

دیگر خبرها

  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • پرداخت ۲۲ هزار میلیارد تومان به حساب تولیدکنندگان برق
  • ملاقات کاپیتان استقلال با بازیگر مشهور استقلالی + عکس
  • پرداخت همه مطالبات معلمان تا پایان اردیبهشت+ فیلم
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری