Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@23:00:25 GMT

فلیک به رکورد هاینکس رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۵۲۲

فلیک به رکورد هاینکس رسید

سرمربی بایرن مونیخ با پیروز کردن تیمش در دیدار برابر مونشن گلادباخ توانست رکورد هاینکس را تکرار کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ باوجود آنکه چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت اما توانست به پیروزی برسد تا در آستانه قهرمانی در بوندسلیگا قرار گیرد.

بایرن در حساس‌ترین دیدار  هفته سی و یکم رقابت های بوندسلیگا از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی کرد و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دهمین پیروزی پیاپی این تیم در بوندسلیگا با هانس فلیک به دست آید تا این مربی جوان به رکورد هاینکس برسد.

پیش از این یوپ هاینکس سرمربی محبوب بایرن توانست در  فصل 2017-2018 به رکورد 10 پیروزی پیاپی با بایرن در بوندسلیگا برسد که فلیک توانست این رکورد را تکرار کند.

پیش از این هم این مربی جوان توانست بهترین شروع تاریخ بایرن در بوندسلیگا را که با پپ گواردیولا به ثبت رسید، بهبود ببخشد و نشان می‌دهد که می‌تواند رکوردهای زیادی را با بایرن به ثبت برساند.

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا بایرن در 31 بازی خود در فصل جاری بوندسلیگا توانسته که 92 گل به ثمر برساند که این بهترین آمار گلزنی در تاریخ بوندسلیگا است و نشان می دهد که باوارایای‌ها بسیار آماده و سرحال هستند.

بایرن اختلاف 7 امتیازی خود با بوروسیا دورتموند تیم دوم جدول رده بندی را حفظ کرد، این درحالی است که تا پایان لیگ تنها سه هفته دیگر باقی مانده و به این ترتیب شاگردان فلیک با کسب یک پیروزی دیگر قهرمانی خود را نهایی خواهند کرد.

بایرن در صورت پیروزی در فصل جاری بوندسلیگا هشتمین قهرمانی پیاپی خود را جشن خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • حمله نکونام به رکورد تاریخی پرسپولیس
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • رسمی؛ سهمیه پنجم بوندسلیگا در فصل 25-2024 لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا