Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، گردان‌های حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که طرف آمریکایی برای اجرای مذاکره و یا دستیابی به توافقنامه با عراق قابل اعتماد نیست.

در این بیانیه آمده است: ما نسبت به هرگونه تلاشی برای دور زدن مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی از این کشور هشدار داده و اعلام می‌کنیم که این تلاش‌ها برای آمریکا گران تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این بیانیه نوشته شده است: آمریکا زمانی وارد به اصطلاح مذاکرات استراتژیک شد که فهمید حضور در عراق مورد استقبال این کشور نیست به ویژه بعد از آنکه مصوبه پارلمان تصویب شد.

در این بیانیه آمده است: عراقی‌ها از مسئولان ذیربط انتظار دارند تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر خروج نظامیان آمریکایی را اجرا کرده و در برابر خواسته‌های دولت جنایتکار آمریکا در چارچوب مذاکرات استراتژیک و شروط اعمال شده تحت فشار و تهدید کوتاه نیایند.

در این بیانیه تاکید شده است: کشور آمریکا کارنامه جنایت‌کارانه سیاهی داشته و به نقض توافقنامه‌ها معروف بوده و قابل اعتماد نیست. عراقی‌ها در برابر داعش متحد شدند و در برابر اشغالگران نیز متحد خواهند شد.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • آمریکا ارسال محموله سلاح به مقصد اسرائیل را متوقف کرد
  • مورایس: تلاش و انگیزه ما فردا ۲ برابر است
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • دوقطبی خطرناک برای بایدن/ اعتراضات دانشجویی شگفتی انتخابات را رقم خواهد زد؟
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند