Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: روایت گری قصه این مردمان شجاع در ۸ سال جنگ تحمیلی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی می تواند موضوعی اثرگذار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

دکتر «محمد نوذری» در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان با اشاره به ایثارگری و سلحشوری مردم شهید پرور استان اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استانی که خود مولد این فرهنگ غنی بوده نیازمند مرور خاطرات و حماسه‌های بزرگ این مردمان از طریق زبان هنر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از تولید محتوا و استفاده از نوآوری‌های فضای مجازی به عنوان دو مولفه مهم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی یاد کرد و گفت: لازم است به نسبت اثرگذاری ایلامی ها در طول ۸ سال دفاع مقدس در این دوران رزم و حماسه آثار فاخر، مستند و برجسته تولید شود.

وی افزود: روایت گری قصه این مردمان شجاع در ۸ سال جنگ تحمیلی در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی می تواند موضوعی اثرگذار در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام زبان هنر را تاثیرگذارترین و قدرتمند ترین ابزار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: امروز فضای مجازی اثرگذاری خود را بر دنیای واقعی به نمایش گذاشته است و به راحتی نمی توان از این ظرفیت مهم گذشت و می طلبد دستگاه های متولی  از این ظرفیت مهم در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنند.

نوذری در پایان با توجه به نزدیک بودن سالروز ورود آزادگان به استان گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجلیل از آزادگان عزیز است و در این راستا هر اداره و دستگاهی به تعداد آزاده ای که دارند از آنان تجلیل به عمل آورند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرهنگ ایثار و شهادت منطقه ایلام ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اسد بابایی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ظهر پنج شنبه در دیدار با عادل مرتضایی شهردار میانه، شهرستان میانه را یکی از شهرستان‌های پیشرو در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: شهرداری میانه همواره از پیشگامان و حامیان حوزه فرهنگ و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌باشد.

بابایی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان میانه، برنامه ریزی برای احداث و راه اندازی کتابخانه مرکزی در شهرستان میانه با همکاری و مساعدت شهردار و مسئولین شهرستان میانه را از اولویت‌های کتابخانه های عمومی استان عنوان کرد.

عادل مرتضایی شهردار میانه نیز در این در دیدار، فعالیت در حوزه فرهنگ علی الخصوص در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارزشمند عنوان کرده و از زحمات کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی تقدیر و تشکر کرد.

مرتضایی آمادگی همه جانبه شهرداری میانه با کتابخانه های عمومی شهرستان در زمینه‌های انجام فعالیت‌های فرهنگی و تأمین جوایز مسابقات فرهنگی را اعلام کرد.

کد خبر 6088620

دیگر خبرها

  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام