Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، از مرکز رشد واحد فناور شهرستان رودسر واقع در پارک علم و فناوری این شهرستان بازدید و با مخترعین جوان این مرکز به گفت وگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی استان گیلان، عباسعلیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در راستای حمایت از شرکتهای دانش بنیان، از مرکز رشد واحد فناور شهرستان رودسر واقع در پارک علم و فناوریاین شهرستان بازدید و با مخترعین جوان این مرکز به گفت وگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیزاده ضمن خداقوت بهمخترین این واحد به جهت اختراع دستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح در مقابله باویروس کرونا، از حمایت مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طرحهای دانش بنیان خبر داد و خواستار ساماندهی این فعالیت ها در قالب تعاونی هایتوسعه و عمران شد تا بدین وسیله مقدمات اشتغال‌زایی جوانان تحصیل‌کرده فراهم شود.
وی با اشاره به گسترشبرنامه های کاربردی (اپلیکیشن) خدمت رسان، تصریح کرد: باید سعی شود کلیه خدمات دریک برنامه کاربردی تجمیع شود تا بدین وسیله خدمات ارائه شده با ساماندهی بیشتری بهدست کاربر برسد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره بهظرفیت های گردشگری استان گیلان، افزود: اگر می خواهیم اقتصاد استان رونق پیدا کندباید زمینه حضور گردشگران خارجی را فراهم و از دیدگاه های خلاقانه جوانانتحصیلکرده بهره مند شویم.
شایان ذکر است مرکزرشد پارک علم و فناوری رودسر با در اختیار داشتن بالغ بر 200 محقق و مخترع درزمینه گردشگری، گل و گیاه، تولید لباس، تولید دستگاه ضدعفونی کننده، حمل و نقل و... فعالیت می کند.
مخترعین جوان این مرکزدستگاه ضدعفونی کننده هوا و سطوح را با تکنولوژی پلاسمای اکسیژن و تیغه هاینانوتیتانیوم طراحی و به تولید عمده رسانده اند و به سایر کشور ها ازجمله ترکیه وآلمان صادر می کنند. این دستگاه دارای گواهینامه پتنت بین المللی 2017،استاندارد CS اروپا و ایزو 9001، تاییدیه حذفآلایندگی و عفونت زدایی کرونا ویروس از آزمایشگاه مرجع علوم پزشکی گیلان و تاییدیهآزمایشگاه آکرتیته وزارت بهداشت ترکیه را داراست.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی استان کار و رفاه اجتماعی دانش بنیان مدیرکل تعاون استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم

وحید وزیری راد مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قم با اشاره به کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی  استان عنوان کرد: واحد‌های تولیدی  استان قم برای افرادی که متقاضی اشتغال باشند، زمینه شغل ثابت و پایدار را فراهم کرده‌ است.

وی عنوان کرد: همچنین در سامانه جستجوی کار استان قم، نیز افزون بر ۳۰ هزار نفر تقاضای ارتقای شغلی خود را ثبت کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از بیکاری موجود در قم از نوع « بیکاری ارادی» است، گفت: برای بسیاری از جوانان فاقد شغل در این استان زمینه لازم برای اشتغال وجود دارد و این افراد با مراجعه به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا سایر مراکز رسمی به واحد‌های تولیدی معرفی خواهند شد.

وزیری راد خاطرنشان کرد: در مراکز فنی و حرفه‌ای استان قم، آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز‌های روز و آینده جامعه به کارورزان ارائه می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن، تصریح کرد: تعاونی‌های موفق و امتحان پس داده قم, در این طرح مشارکت فعال دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌کدام از متقاضیان معرفی شده به تعاونی‌های قم به‌خاطر عدم واریز آورده یا تاخیر در واریز آن از پروژه اخراج نشده‌اند، گفت: اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم با خرید انبوه تجهیزات و مصالح موردنیاز در مسیر کاهش هزینه‌های تمام شده واحد‌های مسکونی حرکت می‌کند.

وزیری راد عنوان کرد: هم اینک استان قم در طرح نهضت ملی مسکن از نظر سرعت در تامین زمین و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها در بین ۲ استان برتر کشور قرار گرفته‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • صدور حکم ۷۰۰۰ پرونده کارگری و کارفرمایی در کرمانشاه
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است