Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:42:48 GMT

نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۱۲۰۳

نمی‌گذارند استقلال نفس بکشد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جریانی در ورزش کشور حاکم است که نمی‌خواهد موفقیت استقلال را حتی به صورت کوتاه مدت ببیند و همواره مانع حرکت آن می‌شود.

به گزار شمشرق، سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: نمی‌خواهم مثل خیلی‌ها احساسی صحبت کنم و حرف هایی را تکرار کنم که مدتهای زیادی است شنیده می‌شود. اما واقعیت این است جریانی در ورزش و فوتبال کشور حاکم است که نمی‌خواهد موفقیت استقلال را ببیند و این موضوع برای من به اثبات رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این جریان که بسیار قوی است طوری برنامه ریزی می کند که همیشه در مقاطع مختلف زمانی بحران هایی پیرامون این تیم را بگیرد و برای آن ایجاد حاشیه کند. مثل همین بدهی‌هایی که مربوط به بویان و شفر است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: واضح ترین مثال به زمان رفتن استراماچونی باز می‌گردد. درست وقتی تیم با این سرمربی به صدر جدول رسید آن جریان دست به کار شد تا استرا از ایران برود. من یقین داشتم اگر این مربی ایتالیایی را فراری نمی دادند، با استقلال قهرمان آسیا می شد. اما متاسفانه نگذاشتند. 

بیشتر بخوانید:

فتحی از مدیرعامل استقلال شکایت کرد

بختیاری زاده در خصوص از سرگیری دوباره لیگ برتر گفت: این اتفاق دیر یا زود باید رخ می‌داد. فوتبال هم مثل همه مشاغل دیگر باید به بودن کنار کرونا را یاد بگیرد و بتواند با این ویروس کنار بیاید. اما باید این را هم در نظر داشت که تمهیدات لازم را هم برای سلامتی بازیکنان و سایر اعضای تیم‌ها در نظر بگیرند.

مدافع پیشین آبی‌ها در خصوص کری خوانی بعضی از بازیکنان و مربیان دیگر تیم‌ها قبل از شروع دوباره مسابقات گفت: این کار حرفه‌ای نیست و زیبایی فوتبال هم به همین غیر قابل پیش بینی بودن آن است. آنهایی که به فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان مسابقات کُری می‌خوانند و خودشان را قهرمان می‌دانند مشخص است خیلی از فوتبال سر در نمی آورند. 

وی در ادامه بیان داشت: بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال تا جایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند باید برای دست یافتن به آن تلاش کنند. ۴ ماه تعطیلی باعث شده تا خیلی تیم ها شرایط قبل از تعطیلات شان را نداشته باشند و این می‌تواند شانس همه تیم‌های بالای جدول را برای قهرمانی افزایش دهد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سهراب بختیاری زاده استقلال لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی

شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. 

بازیکنان اصلی در بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند. 

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود. 

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین کردند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند