Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:15:28 GMT

سلیمانی: شرایط فدراسیون اسکواش مانند بقیه است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۱۴۵

سلیمانی: شرایط فدراسیون اسکواش مانند بقیه است

رییس فدراسیون اسکواش گفت: وضعیت مالی ما مانند سایر فدراسیون‌های ورزشی ایران است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان، مسعود سلیمانی در مورد وضعیت مالی فدراسیون اسکواش اظهار داشت: وضعیت مالی ما مانند سایر فدراسیون‌ها است، البته با این وجود از طریق هیئت رییسه درآمدزایی داشته‌ایم. اعتقاد دارم اعتباری که از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود جنبه حمایتی است و در اصل نباید این دو نهاد به فدراسیون‌ها پولی پرداخت کنند اما چون فدراسیون‌ها نهادهای عمومی عام المنفعه هستند به آنها بودجه داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در خصوص اینکه چه زمانی بودجه جدید به آنها تخصیص داده خواهد شد، گفت: صحبت‌هایی شده است مبنی بر اینکه اواخر خرداد یا اوایل تیر به فدراسیون‌ها مبالغی پرداخت خواهد شد. همچنین خوشبختانه در این بین هم مذاکراتی صورت گرفته تا جوایز غیر نقدی مدال‌اوران آسیایی و جهانی هم پرداخت شود. 

 

رییس فدراسیون اسکواش در خصوص اتفاقات اخیری که برای این رشته در کیش رخ داده است، گفت: بسیاری از اتفاقات مثبتی که برای اسکواش ایران در چند سال گذشته رخ داده از کیش شروع شده است اما متاسفانه قسمتهایی از سالن‌های اسکواش کیش برای بازسازی تخریب شده و علی‌رغم مذاکراتی که در این دو سال انجام داده‌ایم به نتیجه‌ خاصی منتهی نشده است.

 

سلیمانی تصریح کرد: حدود ۴۲ میلیارد تومان هزینه بازسازی این قسمت‌ها می‌شود و ما در همین زمینه پیشنهاد دادیم تا به ما زمینی اختصاص بدهند تا خودمان آن را به بهره‌برداری برسانیم. کیش در سالیان گذشته در صدر جدول اسکواش ایران بود، اما الان به انتهای جدول رفته و تنزل کرده و همین امر باعث شده تا بسیاری از اسکواش‌بازان‌برتر کیش مهاجرت یا به استان‌های دیگر نقل مکان کنند.



وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا بودجه این فدراسیون نسبت به سال گذشته بیشتر شده است یا خیر، توضیح داد: بودجه سال گذشته ما یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بود و برای سال جاری هم تفاوتی نکرده است. البته در نهایت ۷۰ تا ۸۰ درصد این بودجه جذب خواهد شد.

اسکواش

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسکواش فدراسیون اسکواش فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش دختران جوان و نوجوان در تبریز
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم