Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود باشگاه نساجی مازندران بعد از ائتلاف با ۳ باشگاه خصوصی و ارسال نامه به وزیر ورزش مبنی بر لغو بازی‌های لیگ برتر از موضع خود کوتاه آمده است و آماده مسابقات می‌شود، اما یکی از مدیران باشگاه این موضوع را تکذیب کرد.  

یکی از مدیران باشگاه نساجی مازندران ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما همچنان مخالف برگزاری بازی‌های لیگ برتر هستیم و تا زمانی که پروتکل‌های بهداشتی به طور کامل انجام نشود و سلامت بازیکنان را تضمین نکنند حاضر نیستیم بازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه‌های خصوصی به علت پرداخت نکردن مابقی قرارداد‌های بازیکنان خود مخالف برگزاری بازی‌های لیگ برتر است، اظهار کرد: ما از شرایط مالی خوبی برخوردار هستیم و هیچ مشکلی برای پرداخت قرارداد‌ها نداریم. موضوع پرداخت نکردن حقوق‌ها شایعه است و بازیکنان از وضعیت خود راضی هستند و تاکنون بیش از ۵۰ درصد قرارداد‌ها را پرداخت کرده ایم. بحث ما مسائل مالی نیست و سلامت بازیکنان برایمان مهم است. به هر حال نفرات زیادی در روز به خاطر کرونا فوت می‌کنند و این موضوع نگران کننده است.  

مدیر باشگاه نساجی مازندران درباره اینکه نامه باشگاه‌های خصوصی به وزارت ورزش ارسال شد، گفت: واقعیت مسئله به این صورت نیست و بحث ما این است که باشگاه‌های خارجی یک میلیون دلار برای اجرای پروتکل هزینه می‌کنند، اما ۱۰ میلیون دلار درآمد دارند و ما باشگاه‌های خصوصی  در ایران فقط هزینه می‌کنیم.  

او درباره مشکلات باشگاه خصوصی نساجی مازندران بیان کرد: در آمدی از حق ترانسفر بازیکن و تبلیغات دور زمین بدست نمی‌آوریم و فقط هزینه می‌کنیم، اما سیستم خصوصی سازی اروپایی‌ها فرق می‌کند و آن‌ها درآمد زا هستند.  

مدیر نساجی مازندران درباره اینکه مسئولان فوتبال جلسه‌ای با باشگاه‌های خصوصی برگزار کردند، گفت: تاکنون جلسه‌ای برگزار نشده است.  

او در پایان درباره بازی نساجی مازندران و تراکتور خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هر ۲ باشگاه مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم، به طور حتم این بازی جالب می‌شود.  

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیرعامل نساجی مازندران به بی توجهی سازمان لیگ

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران لیگ برتر فوتبال بازیکنان نساجی باشگاه نساجی مازندران باشگاه های خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تلاش‌مان کسب حداکثر امتیازات است
  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • مقابل نساجی برای ارتقای جایگاه ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان