Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر، رضا جمالی افزود: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو در سراسر استان بوشهر باید موجودی خود را در سامانه انبارها ثبت کنند و در غیر اینصورت مشمول تخلف احتکار شده و با آنها برخود قاطع قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به التهابات ایجاد شده در بازار در هفته های اخیر و افزایش بی رویه و غیر متعارف قیمت خودرو و همچنین از آنجا که طبق بررسیهای به عمل آمده تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در ماههای اخیر تحویل و توسط برخی افراد سودجو در پارکینگهای عمومی و خصوصی با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری می شود تاکید کرد: بهره برداران پارکینگ‌ها نسبت به تخلیه خودروهایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده است اقدام تا مورد استفاده قرار گیرد و در غیر اینصورت احتکار قلمداد خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه های مرکزکشور ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بدون استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

جمالی تصریح کرد: پارکینگ ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می شود.

کد خبر 4948925

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر رضا جمالی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها سالروز ارتحال امام خمینی یاسوج امام خمینی ره بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خودرویی که به صورت خرچنگی پارک می کند (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم) پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود