Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جمالی روز یکشنبه به رسانه‎ها اعلام کرد: بر اساس ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو در سراسر استان بوشهر باید موجودی خود را در سامانه انبارها به نشانی www.nwms.ir ثبت کنند و در غیر اینصورت مشمول تخلف احتکار شده و با آنها برخورد قاطع قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به به التهابات ایجاد شده در بازار در هفته‌های اخیر و افزایش بی رویه و غیر متعارف قیمت خودرو بیان کرد: از آنجا که تعداد زیادی خودرو صفر کیلومتر که در ماه‌های اخیر تحویل و توسط برخی افراد سودجو در پارکینگ‌های عمومی و خصوصی با هدف افزایش قیمت و برهم زدن نظم و تعادل بازار دپو و نگهداری می‌شود، بهره‌برداران پارکینگ‌ها باید نسبت به تخلیه خودروهایی که برای استفاده شخصی افراد خریداری شده‌است اقدام کنند زیرا در غیر این صورت احتکار قلمداد خواهد شد.

جمالی اضافه کرد: بر اساس ابلاغیه‌های مرکز کشور ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است زیرا اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بدون استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

جمالی اظهار داشت: پارکینگ‌ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این ارتباط علاوه بر مالک خودرو با صاحب پارکینگ نیز برخورد قانونی می‌شود.

وی از مردم استان بوشهر خواست درصورت مشاهده هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام و یا به ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت سراسر استان با شماره تلفن ۱۲۴  گزارش کنند تا مورد بررسی و رسیدگی قرارگیرد.

برچسب‌ها بوشهر خودرو ستاد تنظیم بازار احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر خودرو ستاد تنظیم بازار احتکار بوشهر خودرو ستاد تنظیم بازار احتکار پارکینگ ها بدون پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی استان کرمان از آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه یک شرکت خودروسازی در بم را ببینید.

کد خبر 847260 منبع: ایرنا برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان باران ايران خودرو خودرو - ایرانی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • خودروهای غرق شده در پارکینگ کارخانه خودروسازی در بم | ویدئو
  • (ویدیو) آب‌گرفتگی پارکینگ و کارخانه مدیران خودرو در بم
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود