Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:15:48 GMT

شکل‌گیری بسیج جهان اسلام از برکات انقلاب است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۴۱۵

شکل‌گیری بسیج جهان اسلام از برکات انقلاب است

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: شکل‌گیری بسیج جهان اسلام از برکات انقلاب است.

سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۲۵ خرداد) در جلسه هماهنگی کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، اظهار کرد: زنجان از استان‌هایی بود که نقش ارزشمندی در دوران دفاع‌مقدس داشت.

وی با بیان این‌که این جنگ بنا به اذغان اکثر کارشناسان، یک‌ جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود، ادامه داد: همه ابرقدرت‌های شرق و غرب از صدام در این جنگ حمایت می کردند و پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیار عراق قرار می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با بیان این‌که ایران با لطف و عنایت الهی، رهبری امام راحل و مجاهدت ملت ایران در مقابل همه دنیا ایستاد، بیان کرد: اظهارنظر رسمی صدام بر این بود که تا ۱۰ روز آینده در تهران مصاحبه خواهد کرد اما هرگز به هدف خود نرسید.

وی با تاکید بر این‌که اهداف جنگ دقیقا آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بود، افزود: این جنگ به علت این‌که ابرقدرت‌ها منافع خود را در منطقه در خطر می‌دیدند، به کشورمان تحمیل شد.

کرمی با بیان این‌که این جنگ زیبایی‌های تاریخی و به یاد ماندنی داشت، اظهار کرد: از صحنه‌هایی که بانوان، همسر و فرزندان خود را راهی جبهه می‌کردند تا لحظات شهادت رزمندگان، همه و همه لحظه‌هایی را رقم می‌زدند که در تاریخ کم‌نظیر است.

این مسئول با بیان این‌که بسیاری از شهدای ما حسینی‌وار جنگیدند و حسینی‌وار نیز به شهادت رسیدند، گفت: در دوران دفاع‌مقدس این سلاح نبود که می‌جنگید، بلکه اعتقادات و بصیرت دینی بود که سرنوشت جنگ را مشخص کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: سفارش خانواده شهدا در دیدارهایی که از آن‌ها به عمل می‌آید، این است که قدر مقام معظم رهبری و انقلاب را بدانیم و نگذاریم انقلاب دست نامردان بیافتد.

کرمی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای فراوانی داشته است، گفت: اگر امروز شاهد هستیم که بسیج در جهان اسلام شکل گرفته، به برکت خون شهدا و حضور ولایت‌فقیه است و امروز شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت شکست‌ناپذیر تبدیل شده است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که برای برگزاری کنگره باید اقداماتی از قبیل تقسیم کار صورت گیرد تا از موازی‌کاری پرهیز شود، افزود: علاوه بر مسئولان، باید از ظرفیت مردم نیز بهره‌گیری شود.

وی با بیان این‌که همه ما با هر سلیقه سیاسی و گرایشی در موضوع شهدا مشترک هستیم، لذا باید با همه توان در این حوزه ورود کنیم، خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا، آثار آنان باید جمع‌آوری و چاپ شود که در ابهر بیش از ۲۰ کتاب در این حوزه چاپ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سردار کرمی زنجان انقلاب اسلامی ابهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌