Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان آلمان شکاف بالا در جامعه آمریکا را بسیار غم انگیز دانسته و با ابراز نگرانی درباره تحولات اخیر در این کشور ابراز امیدواری کرد که اوضاع آمریکا بعد از انتخابات نوامبر بهبود یابد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، "ولفگانگ شایبله"، رئیس پارلمان آلمان درباره تحولات اخیر در آمریکا ابراز نگرانی کرده و در این باره گفت: این بسیار غم انگیز است که چگونه این جامعه و این کشور دچار جدایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بعد از انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر اوضاع دوباره بهتر شود و من بسیار امیدوارم.

"شایبله" که در گفتگو با هفته نامه "اشپیگل" سخن می گفت تصریح کرد که اساسا در این اوضاع اروپا باید قوی تر شود و آلمان باید به صورت قابل توجهی هزینه بیشتری در زمینه دفاعی انجام دهد.

رئیس پارلمان آلمان همچنین تاکید کرد: صرفا تکیه بر سیاست امنیتی آمریکا و ایراد گرفتن از سیاست های غلط ایالات متحده رفتار مناسبی نیست.

وی افزود: ما آلمانی ها توافقاتی را با ناتو انجام داده ایم که باید به آن پایبند باشیم.

شایبله درباره تصمیم آمریکا برای عقب نشینی نیروهای خود از آلمان هم گفت: آمریکایی ها علاقمند به تقسیم نیروهای خود در دنیا هستند. وی افزود: اگر آمریکا تصمیم به انتقال نیروهای خود به لهستان بگیرد این تصمیم می تواند توافق های ناتو با روسیه را نقض کند.

رئیس پارلمان آلمان به آمریکا توصیه کرد که به این توافقات پایبند باشد. وی گفت: ما به روابط خوب با روسیه علاقه مند هستیم.

ترامپ: در حال پایان‌دادن به «عصر جنگ‌های بی‌پایان» هستیمانتقاد انگلیس از اقدام دولت ترامپ علیه دیوان بین‌المللی کیفریاظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضانترامپ احتمال شکست در انتخابات 2020 را پذیرفت

وی تاکید کرد که سیاست آلمان با وجود خشونت پلیس علیه سیاه پوستان و نژاد پرستی در آمریکا نباید موضع متکبرانه ای در برابر ایالات متحده اتخاذ کند. وی از وجود تبعیض های نژادی همچنین در جامعه آلمان سخن گفته و تاکید کرد: برای من مهم است که همواره به دیگران اشاره نکنیم. در کشوری مانند آلمان که کودک آزادی در آن بسیار بیشتر از آنچه می توان تصور کرد اتفاق می افتد جایی برای غرور و افتخار نیست.

وی در بخش دیگری از این گفتگو اقدامات وزیر بهداشت آلمان در دوران بحران کرونا را تمجید کرد.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا اخبار "آلمان" اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا اخبار آلمان اخبار آمریکا اتحادیه اروپا اخبار آلمان اخبار آمریکا رئیس پارلمان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض

دانشجویان معترض ضد جنگ غزه در آمریکا گفتند تا زمانی که تضمین داده نشود پلیس نیویورک یا گارد ملی ایالات متحده علیه دانشجویانش اقدامی نخواهد کرد، وارد مذاکره با دانشگاه نخواهند شد.

به گزارش ایسنا، در سراسر ایالات متحده، دانشجویان بسیاری از کالج‌ها و دانشگاه‌ها در همبستگی با دانشجویان دانشگاه کلمبیا از جمله دانشگاه ییل، ام‌آی‌تی، دانشگاه تافتس، دانشگاه میشیگان و دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، تظاهراتی را آغاز کرده‌اند. دانشجویان بسیاری از کلمبیا، ییل، مینه‌سوتا و دانشگاه نیویورک در بازداشت به سر می‌برند و پلیس وارد عمل شده و زمزمه‌هایی از احتمال مداخله گارد ملی این کشور برای جمع کردن اعتراضات به گوش می‌رسد.

دانشجویان دانشگاه کلمبیا که از پایان دادن به تظاهرات خود علیه جنگ رژیم صهیونیستی در غزه امتناع می‌ورزند، می‌گویند مقامات دانشگاه تهدید کرده‌اند که گارد ملی و پلیس را برای پاکسازی چادرهایشان وارد می‌کنند.

تجمع حمایت از غزه در دانشگاه‌های آمریکا

پلیس آمریکا در حال سرکوب دانشجویان معترض

دانشجویان معترض عضو «گروه دانشجویان عدالت برای فسطین در کلمبیا» امروز چهارشنبه در بیانیه‌ای که در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) منتشر کردند، گفتند: «تا زمانی که به شکل کتبی تضمین داده نشود که پلیس نیویورک یا گارد ملی علیه دانشجویانش اقدامی نخواهد کرد، وارد مذاکره با دانشگاه نخواهیم شد.»

در این بیانیه آمده است: «در طول تاریخ، ما شاهد بوده‌ایم که معترضان مسالمت‌آمیز به‌شدت توسط گارد ملی سرکوب شده و مورد حمله قرار گرفته‌اند؛ از معترضان "جان سیاه‌پوستان مهم است" در فرگوسن میسوری، تا دانشجویان معترض به جنگ ویتنام در دانشگاه ایالتی کنت در اوهایو که به‌خاطر صحبت مسالمت‌آمیز علیه جنگ و ویرانی به طرز وحشیانه‌ای مورد ضرب و جرح قرار گرفته و به قتل رسیدند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «این نگران‌کننده است که دانشگاه کلمبیا در حال پیوستن به صفوف آن ها در تاریخ است، اما ما در تعهد خود به آزادی فلسطین دلسرد نیستیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • استانداردهای دوگانه پارلمان اروپا در قبال تحولات منطقه
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • تحولات اوکراین| تایید دستاوردهای روسیه در جبهه توسط کاخ سفید
  • نگرانی از یورش گارد ملی آمریکا به دانشجویان معترض
  • بیشترین نگرانی ما در اربعین کمبود ناوگان حمل و نقل است