Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در ساخت پایگاه اورژانس هوایی بوشهر گفت: در این راستا اعتبارات استانی برای تسریع در تکمیل پایگاه اورژانس هوایی اختصاص می‌یابد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست بررسی پروژه احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر با بیان اینکه این استان از ظرفیت‌ها و تجهیزات مهم و استرتژیکی برخوردار است اظهار داشت: در این راستا برای مقابله با حوادث گوناگون، استقرار پایگاه اورژانس هوایی در استان بوشهری امری مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به حوادث پیش بینی نشده و ضرورت استقرار بالگرد امدادی و پزشکی در نقاط مختلف استان پرداخت و بیان کرد: با توجه به وقوع حوادث غیرمترقبه و نیاز به حضور نیروهای امدادی در مناطق مختلف، احداث پایگاه اورژانس هوایی به منظور استقرار بالگرد امدادی و پزشکی ضروری است.

استاندار بوشهر از تعیین زمین مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی برای احداث پایگاه اورژانس هوایی خبر داد و بیان کرد: در این راستا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید در کوتاه‌ترین زمان نسبت پرداخت هزینه زمین به اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اقدام کند.

وی با تعیین تکلیف وضعیت زمین احداث اورژانس هوایی  بوشهر گفت: پرداخت هزینه این زمین به اداره کل راه و شهرسازی باید در هفته جاری از سوی دانشگاه علوم پزشکی تعیین تکلیف شود.

گراوند با تاکید بر تهیه نقشه ایجاد آشیانه بالگرد امداد هوایی در بوشهر خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند احداث پایگاه اورژانس هوایی، دانشگاه علوم پزشکی نسبت به تهیه نقشه آشیانه بالگرد، مهمانسرا، سوله و سایر فضاهای مورد نیاز اقدام کند.

استاندار بوشهر رسیدگی فوری به حوادث در اقصی نقاط استان بوشهر را یک ضرورت دانست و بیان کرد: با ایجاد پایگاه اورژانس هوایی در بوشهر خدمات رسیدگی به حوادث در استان تسریع می‌یابد که با توجه به موقعیت استراتژیک استان بوشهر و بروز حوادث غیرمترقبه مختلف در این استان، تسریع در ساخت پایگاه اورژانس هوایی بوشهر ضروری است.

وی احداث اورژانس هوایی در بوشهر را یک اولویت مهم  دانست و با بیان اینکه برای تسریع در تکمیل پایگاه اورژانس هوایی اعتبار اختصاص می‌یابد گفت: اگر امکانات پایگاه اورژانس هوایی در بوشهر فراهم شود در مواقع بحرانی این پایگاه کمک شایانی به مدیریت بحران خواهد کرد.

تخصیص 14 هکتار زمین برای ساخت اورژانس هوایی بوشهر طرح‌های اورژانس هوایی بوشهر و سد تنگ‌ارم دشتستان با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد 50 پایگاه اورژانس شهری، جاده‌ای و هوایی در استان بوشهر فعال است

استاندار بوشهر بر آماده سازی زمین برای ساخت پایگاه اوژانس هوایی تاکید کرد و افزود: ادارات کل فرودگاه، راهداری و حمل و نقل و شهرداری بوشهر نسبت به آماده کردن زمین، آسفالت و  تامین سایر نیازمندی‌های احداث پایگاه اورژانس هوایی بوشهر اقدام کنند.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس پایگاه اورژانس هوایی بوشهر احداث پایگاه اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی اورژانس هوایی استاندار بوشهر هوایی در بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد

پایگاه اتوبوس آمبولانس با حضور رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور در کمربندی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، جعفر میعادفر، امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت _ در آئین کلنگ‌زنی پایگاه اتوبوس آمبولانس در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد سه نقطه استراتژیک برای احداث پایگاه‌های خدماتی اورژانس را در استان کلنگ‌زنی کردیم که همگی در مسیر جاده‌های اصلی و پرتردد هستند.

وی افزود: با احداث این پایگاه‌ها، خدمات اورژانس درون شهری و برون شهری به مردم ارائه می‌شود و می‌توانیم از زمان طلایی برای کمک به حادثه‌دیدگان استفاده کنیم تا اینکه بیمار یا مصدومی دچار عوارض بیشتری نشود.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور با قدردانی از خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان، گفت: در این دوره تحول بسیار خوبی در زمینه اورژانس صورت گرفته است با وجود اینکه عقب‌ماندگی‌های زیادی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد اما تلاش‌ها بسیار خوب بوده است و کارها به سرعت پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: در ساختمان مرکزی اورژانس استان کار به سرعت در حال پیشرفت است و سه پایگاه کلنگ‌زنی شده‌است و امیدواریم طی ۹ ماه آینده توسط دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد صورت بگیرد.

میعادفر خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد همه از ستاد بحران گرفته تا علوم پزشکی و اورژانس ید واحده و در کنار هم هستند و کار تیمی انجام می‌دهند.

این مسئول در ادامه با قدردانی از دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعضی دانشگاه‌های کشور سنگین حرکت می‌کنند و اصولاً حرکتی ندارند اما اینجا با استفاده از نیروی جوان در حال کار هستند و ثمره کار نیز احساس می‌شود و یکی از این موارد برتر بودن این دانشگاه در سطح کشور در ارائه خدمات سفر نوروزی است.

کد خبر 748628

دیگر خبرها

  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته