Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:05:12 GMT

برخی آتش سوزی‌های اخیر عمدی بود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۰۹۶

برخی آتش سوزی‌های اخیر عمدی بود

سردار حسین اشتری روز یکشنبه در رزمایش ترافیکی تابستانه با عنوان ارتقاء توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که در دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد در رابطه با مبارزه با فساد، افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی از وظایف اصلی پلیس امنیت اقتصادی است و در این حوزه مفسدان اقتصادی را شناسایی و دستگیر می‌کند، البته در هر حوزه‌ای متوجه فساد شویم، موضوع را به مسئولان امر گزارش و با هماهنگی دستگاه قضائی با فساد در هر بخشی برخورد کرده و در این زمینه کوتاه نمی‌آییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  از تسریع در روند هوشمندسازی پلیس با هدف تسهیل در خدمات دهی به مردم خبر داد و گفت: الکترونیکی شدن نقل و انتقال خودرو یکی از این دست از اقدامات پلیس است که به صورت آزمایشی در شرق و غرب استان تهران کلید میخورد.

سردار اشتری با اشاره به عزم پلیس برای هوشمندسازی، افزود:  هوشمندسازی پلیس یکی از برنامه های اولویت دار نیروی انتظامی است که پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا باید در این حوزه پیشگام و پیشقدم باشد.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در راستای هوشمندسازی افزود: پلیس راهور ناجا در حوزه هوشمندسازی گام های خوبی برداشته که این روند باعث تسریع و تسهیل در خدمات دهی و سرعت و دقت در امور می شود و از طرفی کاهش مراجعات حضوری مردم به مراکز را به دنبال دارد.

فرمانده نیروی انتظامی به موضوع نقل و انتقال الکترونیکی خودرو اشاره کرد و افزود: از اقدامات پلیس راهور برای هوشمندسازی، بحث نقل و انتقال خودرو است؛ اقدام خوبی که به صورت آزمایشی در شرق و غرب تهران کلید خواهد خورد و بر مبنای پیش بینی ما باعث کاهش 85 درصدی مراجعات مردم به مراکز می شود از طرفی روند خدمات دهی، سرعت می یابد.

سردار اشتری گفت: در نظر داریم با تهیه زیرساخت های لازم و تامین بستر و سامانه های هوشمند، خدمات مان را به نحو مطلوبی در حوزه هوشمندسازی و الکترونیکی ارائه دهیم.

فرمانده ناجا در بخش پایانی سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره سفرهای مردم با توجه به تعطیلات تابستان پیش رو و موضوع کرونا، گفت: توصیه می کنم مصوبات ستاد ملی کرونا را جدی بگیرند و به موضوعات مورد تاکید، توجه کنند چرا که مصوبات برای تامین سلامت مردم است.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا حسین اشتری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا حسین اشتری پلیس راهور ناجا حسین اشتری پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و مابقی از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها تامین می‌شود.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه یکی از نکات ویژه در تدوین بودجه ۱۴۰۳، شاخص محورشدن برنامه و بودجه بر اساس اسناد بالا دستی است، اظهار کرد: در این راستا اهداف سازمان فاوای شهرداری اصفهان شامل بهبود تجربه مشتری، افزایش پایداری خدمات، هوشمندسازی خدمات و ارزش‌آفرینی از دارایی‌ها است، همچنین شاخص‌هایی از جمله متوسط پایداری خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعداد خدمات الکترونیکی، غیرحضوری و هوشمند و سهم از اقتصاد دیجیتال برای کمی کردن اهداف مذکور تعیین شده است.

وی افزود: بودجه فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان برای سال جاری با ۷۴ درصد رشد به مبلغ ۱,۰۷۴ میلیارد تومان رسید که ۵۴۰ میلیارد تومان آن در سازمان فاوا و باقی‌مانده از محل بودجه ستاد، مناطق و سازمان‌ها در سال آینده تأمین خواهد شد.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان بیان کرد: حدود ۲۰ درصد بودجه موضوع فاوا شهرداری به پشتیبانی خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمندسازی تعلق گرفته و باقی‌مانده آن به ایجاد خدمات جدید همچون توسعه فیبرنوری، اصلاح شبکه‌های ارتباطات و محلی، ارتقای مرکز داده موجود و تولید سامانه‌های جدید اختصاص داده شده است.

فردانی با اشاره به سامانه‌های جدید سازمان فاوای شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح «اصفهان من» شامل میز خدمت و اپ، توسعه فیبر نوری در پنج منطقه، سامانه یکپارچه مالی شهرداری، تشخیص هوشمند تخلفات ساختمانی، به‌روزرسانی نقشه‌های پایه شهر بر بستر بانک اطلاعات داده‌های مکانی (SDI) از سامانه‌های با اهمیت این سازمان است.

وی گفت: برای پروژه‌های هوشمندسازی از جمله جانمایی و طراحی مجموعه پردیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شامل مرکز داده پشتیبان، مرکز پایش و کنترل هوشمند شهر اصفهان، تأمین پلتفرم شهر هوشمند، راه‌اندازی اشیا هوشمند، تکمیل پروژه نصب پلاک‌های آبی با QR هوشمند، ۱۷۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص داده شده است.

فردانی ادامه داد: کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان و میز هوشمندسازی به ریاست شهردار اصفهان، با توجه به لزوم یکپارچگی، هماهنگی و تعامل بین‌بخشی برای دستیابی به اهداف سازمان، همچون گذشته نقش بسزایی در رسیدن به شهر هوشمند و شهر زندگی خواهند داشت.

کد خبر 747412

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است