Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-08@23:40:18 GMT

(تصاویر) تمرینات تکواندوکار محجبه مصر در خانه

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۲۵۷

تکواندوکار عنوان دار مصری در بازی های المپیک ریو این روزها در آپارتمان تمرین می کند تا آماده حضور در بازی های المپیک توکیو شود.

به گزارش فرارو، هدایا ملک که به همراه کیمیا علیزاده برنده مدال برنز وزن 57 کیلوگرم تکواندو المپیک بودند به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال قرنطینه در آپارتمان برادرش تمرین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید که تصور می کند اتاق نشیمنی که در آن تمرین می کند یک سالن تکواندو است.

تکواندوکار 27 ساله مصر که موفق به کسب سهمیه المپیک 2021 توکیو شده افزود: شما باید هر روز خود را به چالش بکشید و خود را مجبور کنید که هر روز تمرین کنید.

وی وقتی از تعویق المپیک به مدت یک سال باخبر شد شوکه شد اما از آن زمان استفاده می کند تا از مصدومیت رهایی یابد.

در کشور مصر تاکنون بیش از 42 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و حدود 1500 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تکواندوی زنان کیمیا علیزاده قرنطینه ویروس کرونا مصر کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، شهر «دانانگ» در کشور ویتنام طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود. در این دوره از مسابقات ۵۷۲ تکواندوکار از ۳۶ کشور به مصاف هم خواهند رفت.

در حاشیه این رقابت‌ها دوشنبه ۲۴ اردیبهشت جلسه هیأت اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا در هتل «مرکور» و با حضور رییس و دبیر کل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در هتل «تین سان» کلاس هماهنگی داوران، جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات پومسه نیز در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

این دوره از مسابقات سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با برگزاری رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود. ۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت. بیست و ششمین دوره مسابقات کیورگی قهرمانی آسیا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود. ۲۴۴ تکواندوکار در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان همراه با اوزان ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به دیدار حریفان خود می‌روند. شنبه ۲۹ اردیبهشت هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان و ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور ۱۱۲ تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6100410

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • واکنش ملی‌پوش والیبال به وعده پاداش یک میلیاردی صعود به المپیک
  • ساعی: اقدام وزارت ورزش بی سابقه بود
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است