Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@15:33:51 GMT

ثبت نام سومین دوره تابستانه مدرسه رسانه ایمنا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۴۰۱

ثبت نام سومین دوره تابستانه مدرسه رسانه ایمنا آغاز شد

مدرسه رسانه ایمنا در سه رشته خبرنگاری، عکاسی و گرافیک رسانه دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، سومین دوره آموزشی تابستانه مدرسه رسانه به آموزش خبرنگاری، عکاسی و گرافیک رسانه اختصاص دارد و علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند با مراجعه به لینک imna-school.ir تا ۲۰ تیرماه در کلاس‌ها ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط ثبت نام ترم تابستانه دوره خبرنگاری

- دوره‌های آموزش خبرنگاری در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود و طول مدت آن دو ماه است. دوره برگزاری کلاس‌ها از ۲۱ تیرماه است.

- متولدین سال ۶۳ تا ۸۳ می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

- شرکت کنندگان در دوره‌های خبرنگاری چهار فرایند آموزشی شامل کارگاه‌های خبرنگاری مبتدی، حرفه ای، کارآموزی و کارورزی را تجربه می‌کنند.

- شرکت کنندگان تنها در صورتی می‌توانند به دوره‌های کارآموزی و پیشرفته ورود پیدا کنند که در دوره‌های مبتدی نمره قابل قبول را کسب کرده باشند. سنجش شرکت کنندگان از طریق پروژه‌هایی است که به آنها محول می‌شود و در صورت داشتن صلاحیت می‌توانند به دوره پیشرفته و سپس به تحریریه خبرگزاری جهت انجام کار، ورود پیدا کنند.

- حضور شرکت کنندگان در دوره کارآموزی و کارورزی مدرسه رسانه الزامی است و باید در دوره کارآموزی حداقل ۱۴ ساعت در هفته و در دوره کارورزی ۲۱ ساعت را در مدرسه رسانه حضور داشته باشد.

- به شرکت کنندگان مدرک معتبر از دفتر آموزش و پژوهش ایمنا جهت حضور در کلاس و کارگاه‌ها اعطا می‌گردد.

- مبلغ شهریه دوره آموزش خبرنگاری ۱۵۰ هزار تومان است. لازم به ذکر است، مبلغ واریز شده به هیچ عنوان قابل برگشت نیست.

- کلاس‌های خبرنگاری روزهای زوج از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می‌شود.

فرایند آموزشی ترم تابستانه مدرسه رسانه ایمنا:

ردیف

عنوان دوره

میزان حضور

تعداد جلسات

طول دوره

ساعت برگزاری

۱

کارگاه‌های دوره مبتدی

۱۶ ساعت

۸ جلسه

سه هفته

۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰

۲

کارآموزی

۱۴ ساعت

۳ روز در هفته

دو هفته

۱۲-۹

۳

کارگاه‌های پیشرفته

۱۲ ساعت

۴ جلسه

دو هفته

۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰

۴

کارورزی

۲۱ ساعت

۵ روز در هفته

دو هفته

ساعت کاری ایمنا

شرایط ثبت نام دوره گرافیک رسانه:

- دوره گرافیک رسانه از تاریخ ۲۲ تیرماه آغاز می‌شود. این دوره در ۱۵ جلسه برگزار می‌شود که ۱۰ جلسه به دوره مقدماتی و ۵ جلسه به دوره پیشرفته مربوط می‌شود.

- در دوره مقدماتی نرم افزار ایندیزاین به صورت کامل تدریس می‌شود. همچنین، علاوه بر آشنایی کامل با نرم افزار، آموزش صفحه آرایی مجلات، کتاب، روزنامه‌ها، طراحی بروشور و کاتالوگ، دعوتنامه، سالنامه، تقویم، رزومه، کارت ویزیت، کارت پوستال و استیکر و همچنین طراحی مجموعه (سِت) اداری نیز ارائه می‌شود.

- در دوره پیشرفته گرافیک رسانه نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور به عنوان مکمل ایندیزاین در کارهای گرافیکی تدریس می‌شود و مباحثی همچون طراحی بنر و پوسترهای اطلاع رسان، اینفوگرافی، گیف و گرافیک شبکه‌های اجتماعی را شامل می‌شود.

- دوره گرافیک رسانه‌ای، محدودیت تعداد ثبت نام دارد و همراه داشتن لپ تاپ در کلاس‌های گرافیک رسانه‌ای الزامی است.

- افرادی که بتوانند در زمینه اینفوگرافی و گرافیک شبکه‌های اجتماعی پروژه‌های خود را به ثمر برسانند، می‌توانند با بخش چند رسانه‌ای ایمنا همکاری داشته باشند.

- به شرکت کنندگان مدرک معتبر از دفتر آموزش و پژوهش ایمنا جهت حضور در کلاس و کارگاه‌ها اعطا می‌گردد.

- هزینه ثبت نام در دوره گرافیک رسانه ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده و افزایشی نداشته است.

- کلاس‌های گرافیک رسانه روزهای فرد از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

دوره عکاسی

- دوره عکاسی مدرسه رسانه ایمنا به مباحث عکاسی خبری و مستند شهری می‌پردازد.

- این دوره از ۲۲ تیرماه برگزار می‌شود.

- افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند، باید دوربین عکاسی و همچنین آشنایی ابتدایی با مباحث عمومی عکس را داشته باشند.

- شایان ذکر است، با پایان دوره آموزشی مقدماتی افراد وارد کارآموزی می‌شوند و در صورتی که پروژه‌های خود را در مدت تعیین شده به پایان برسانند و مورد تأیید بخش چند رسانه چندرسانه‌ای قرار گیرد، می‌توانند در خبرگزاری ایمنا در بخش عکاسی به کار بپردازند.

- به شرکت کنندگان مدرک معتبر از دفتر آموزش و پژوهش ایمنا جهت حضور در کلاس و کارگاه‌ها اعطا می‌گردد.

- هزینه ثبت نام در این دوره ۳۰۰ هزار تومان است.

- کلاس‌های عکاسی روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ برگزار می‌شود

کد خبر 428604

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدرسه رسانه ایمنا مدرسه ایمنا دوره خبرنگاری عکاسی خبری اینفوگرافیک گرافیک رسانه رسانه خبرگزاری ایمنا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدرسه رسانه ایمنا دوره گرافیک رسانه برگزار می شود شرکت کنندگان دوره آموزش کارگاه ها شرکت کنند ثبت نام کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین، ۸ اردیبهشت ماه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است، افزود: آذربایجان‌غربی، استانی طولی است و ۳۴ درصد مردم در روستاها ساکن هستند لذا توجه به مدارس در روستاها جزو اولویت‌های استان است. 

وی با بیان اینکه تاکنون اعتبارات خوبی جهت تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است، خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، جهت احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد. 

رهبردین با بیان اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در بحث احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام انجام شده است، گفت: نیاز است جهت جبران کمبود سرانه فضای آموزشی بیش از این تلاش شود. 

علی مطهری، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم افزود: در دولت سیزدهم، ۱۰۳۴ کلاس درس به کلاسهای درس استان اضافه شده است. 

وی با بیان اینکه ۱۷۰۰ کلاس درس استان نیمه تمام است، اضافه کرد: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث ۵ هزار کلاس درس نیاز استان است. 

مطهری از افزایش نزدیک به ۴ برابری مشارکت خیرین نسبت به سنوات گذشته در امر مدرسه سازی خبرداد و افزود: آذربایجان غربی جزو ۴ استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است، گفت: لازمه تحول، تامین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است. 

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و افزود: برای ساخت این تعداد کلاس درس به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

آخوندیان تصریح کرد: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد