Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@22:01:35 GMT

هتل های ارزان مشهد با قیمت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۳۴۷۸

شهر مشهد به دلیل قرار گرفتن حرم مطهر امام رضا (ع) و جاذبه­های آن و همچنین به دلیل داشتن مسافرین زیاد و فراهم کردن امکانات خدماتی و رفاهی فراوان مثل مراکز تفریحی و تجاری یکی از شهر­های ایران با تعداد بالای هتل است. همه مسافران دوست دارند پس از برنامه­های یک روز خود اوقات استراحت خود را در یک مکان زیبا، با آرامش و خدمات مناسب سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اکثر مسافرین این شهر قیمت نیز یکی از شاخص­های مهم است که باید حتما در مورد آن از قبل بدانند. کار دشواری هم خواهد بود اگر بخواهیم همه لیست هتل­های مشهد را تک به تک بررسی و مقایسه نماییم. در این نوشته سعی کرده­ایم تعدادی از هتل­های ارزان مشهد با قیمت و امکانات را بررسی کنیم.

قیمت هتل­ها به­خصوص در شهر مشهد حتی برای بهترین هتل­های مشهد در روز­های مختلف مقادیر مختلفی را دارند، چرا که در روز­های تعطیل و فصل تابستان بیشترین حجم مسافر را تجربه می­کند و در بعضی فصول شرایط کاملا متفاوت است. به همین دلیل ما قیمت حدودی و بدون تخفیف را در این مقاله بررسی می­کنیم. با بررسی این مقاله و به دست آوردن اطلاعات در مورد امکانات و خدمات هتل­های مختلف به­راحتی می­توانید به سراغ رزرو هتل مشهد از علی بابا و انتخابی مناسب را برای ایام خوب مسافرت خود داشته باشید.

هتل پرهام مشهد

اگر به دنبال یک هتل اقتصادی و مناسب در مشهد هستید، توصیه می­شود هتل پرهام را بررسی کنید. این هتل در سال 1394 بازسازی شده است. فاصله آن تا باب الجواد با خودردو حدود 5 الی 6 دقیقه است. این هتل دارای امکانات دیگری نظیر صندوق امانات، تلویزیون در لابی، اینترنت نا­محدود و رایگان در لابی و آشپزخانه جهت پخت و پز نیز هست. اقامت در این هتل برای هرشب مبلغی حدود 120 هزار تومان است.

هتل آپارتمان میزبان مشهد

این هتل که در خیابان امام رضا قرار دارد و در حدود ده دقیقه پیاده تا حرم فاصله دارد. این هتل هفت­طبقه در سال 1391 کار خود را شروع کرده است. نمازخانه، آسانسور، تلویزیون در لابی و سرویس رایگان رفت به حرم امکاناتی از این هتل هستند که در کنار قیمت اقامت هر شب حدود 160 هزار تومانی اقامتی دل­نشین را برای شما به ارمغان می­آورد.

هتل جم مشهد

وقتی بهترین هتل های مشهد را بررسی می­کنیم حتما باید اسمی از هتل جم مشهد برده شود. این هتل در کنار امکانات و مزایای خود با قیمت اقامت هر شب کمتر از سیصد هزار تومان قطعا انتخاب بررسی هتل متوسط رو به بالایی برای همه مسافران خواهد بود. این هتل که در سال 1396 بازسازی شده است دارای 153 اتاق است. اگرچه فاصله این هتل ممکن است تا حرم کمی زیاد به­نظر برسد ولی هتل یک سرویس حرم دارد که در طی روز 6 بار در زمان­های مخلف به سمت حرم حرکت می­کند و شما به رایگان می­توانید از آن استفاده کنید. دسترسی مسافران هتل به صورت پیاده به مراکز خرید و مکان­های تفریحی مثل پارک کوه­سنگی بسیار خوب است. رستوران هتل نیز انواع غذاهای ایرانی را دارد که قابل استفاده است.

هتل آپارتمان عرشیا

برای کسانی که فاصله نزدیک تا حرم برای­شان اهمیت دارد، هتل آپارتمان عرشیا با یک مبلغ فوق­العاده کمتر از 120 هزار توامن به ازای یک شب اقامت، از جمله انتخاب­های بسیار مناسب خواهد بود. این هتل­ آپارتمان در امام رضای 8 قرار دارد و از امکاناتی همچون تلویزیون، یخچال، حمام اختصاصی، سرویس بهاشتی و اینترنت در هر اتاق برخوردار است. این سوئیت، اتاق­های دو، سه، چهار و پنج نفره دارد.

مهمان­پذیر شارین

مهمانپذیر شارین در لیست هتل های مشهد، به نسبت فاصله خوب حدود 15 دقیقه­ای را به صورت پیاده تا حرم دارد. این هتل در خیابان امام رضای 16 ساخته شده است و از سال 1393 تا هم­اکنون در حال فعالیت و پذیرایی از زائرین و مسافران محترم است. تلویزون، تلفن، یخچال، حمام و سرویس بهداشتی جداگانه در هر اتاق برای مهمانان قرار داده شده است. همچنین در این مهمان­پذیر از امکاناتی نظیر اینترنت، صندوق امانات، کافی­شاپ و آسانسور هم می­توانید با مبلغ بسیار خوب حدود 130 هزار تومان برای هر شب اقامت برای یک اتاق د­و­نفره استفاده کنید.

 

یک هتل در نقطه­ای مناسب با امکانات مورد نظر ما می­تواند فضای مسافرت ما را به طرز عجیبی تغییر دهد، پس در کنار جست­و­جو برای امکان دیدنی و جاذبه­های آن شهر بهتر است هتل­های مورد نظر خود را نیز بررسی کنیم. شهر مشهد یکی از پر­بازدید­ترین شهر­های ایران هتل­های زیادی را دارد که ما در این مقاله تعدادی از آنها را تا حد امکان مورد بررسی قرار دادیم. این نوشته می­تواند تا حد زیادی شما را در رزرو هتل مشهد یاری کند. اگر شما هم تجربه سفر به این شهر دیدنی را داشته­اید و از هتل­های زیادی بازدید کرده­اید، در زیر این مطلب می­توانید تجربه­های خود را درباره هتل­های گفته شده یا هتل­های دیگر به اشتراک بگذارید.

منبع: الف

کلیدواژه: هتل های مشهد تا حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!

دقیقا مشخص نیست این بلاگر معروف در فضای مجازی که هر روز یک برند جدید لوازم‌آرایشی را برای پنجاه هزار طرف‌دارش در اینستاگرام تبلیغ می‌کرد، مشکلات زناشویی‌اش از کی شروع شده بود. اما آنچه مسلم است موضوع مرگ اوست که شامگاه چهارشنبه از طبقه هفتم برج لوکسی در بولوار صارمی مشهد خودش را به پایین انداخت و مقابل چشم همسرش به‌طرزی دل‌خراش جان سپرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «طلا. ش» یکی از بلاگر‌های معروف فضای مجازی است که مرگش بازتاب گسترده‌ای داشته و گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره مرگ این زن جوان به همراه داشته است. بررسی‌های خبرنگار شهرآرا نشان می‌دهد که این زن بر اثر سقوط از ارتفاع در حالی جان سپرده که واکاوی‌های قضایی، موضوع قتل را منتفی کرده است.

سقوط به کف خیابان

ماجرای این پرونده به چند روز قبل بازمی‌گردد که طلا با خودرو پژو ۲۰۷ خود وارد پارکینگ یک ساختمان هفت‌طبقه فوق لوکس در خیابان صارمی ۲۳ می‌شود. اما دقایقی بعد بر اثر سقوط از روف گاردن (بام سبز) این ساختمان درست کف خیابان کشته می‌شود.

اولین گروهی که برای بررسی موضوع وارد عمل می‌شوند و صد‌ها فرد کنجکاو گوشی به دست را کنار می‌زنند، مأموران کلانتری هفت تیر مشهد هستند. مأموران با حضور در محل و مشاهده جسد غرق در خون این زن که اورژانس پزشکی نیز مرگ او را تأیید کرده بود، بلافاصله موضوع سقوط از ارتفاع را در حالی به بازپرس جنایی دادسرای مشهد اعلام می‌کنند که جمله «پرونده یک شاکی دارد» مقام قضایی را به محل وقوع حادثه می‌کشاند.

بلاگری که شناخته نمی‌شد

با حضور قاضی صادق صفری در محل و بررسی‌های اولیه موضوع سقوط او از ارتفاع تأیید می‌شود و با حضور روی پشت‌بام مشخص می‌شود که این زن در واقع خودش را از یکی از زیباترین پشت‌بام‌های ساختمان‌های شهر که دارای یک فضای سبز لاکچری بوده، به پایین انداخته و جان سپرده است.

از آنجا که این فرد بر اثر ضربه شدید به زمین چهره‌اش قابل شناسایی نبود، بررسی‌ها درباره هویتش آغاز و خیلی زود مشخص شد که او یک بلاگر شناخته شده در حوزه لوازم آرایشی بوده است. در همین میان با همکاری عوامل انتظامی همسر او نیز برای پرسش و پاسخ به مقام قضایی معرفی شد.

تعقیب و گریز زن و شوهری

مرد جوان که بر اثر این واقعه بی‌حال شده و در شوک بود، بعد از بهبود وضعیتش در برابر قاضی صفری اعلام کرد که مشکلاتی با همسرم داشتم و آن روز با توجه به ردیابی که از قبل روی خودرو پژو ۲۰۷ نصب کرده بودم، به تعقیب همسرم پرداختم تا اینکه وارد پارکینگ این ساختمان شد. بعد با او تماس گرفتم و موضوع را گفتم که دقایقی بعد این حادثه اتفاق افتاد.

بررسی محل حضور این زن در این ساختمان تیم جنایی را به طبقه دوم کشاند، خانه‌ای لوکس با سه اتاق خواب که هر اتاق یک تخت‌خواب دو نفره داشت. مأموران در حالی وارد این محل شدند که مردی خودش را در آنجا مخفی کرده بود. بررسی‌های بعدی نشان داد که او از آشنایان خانوادگی فرد جان‌باخته بوده و ارتباط خانوادگی با هم داشته‌اند. در ادامه این فرد تلاش کرد تا ارتباطش با طلا را یک ارتباط معمولی قلمداد کند و مدعی شد که این خانه متعلق به یکی از دوستانش است که در کانادا زندگی می‌کند و به او سپرده تا گاهی به خانه سر بزند.

وقتی طلا به من زنگ زد و گفت با شوهرش به مشکل خورده و با هم دعوا کرده‌اند، من در این خانه بودم و از او خواستم تا اینجا بیاید و صحبت کنیم. وقتی رسید هنوز چند دقیقه نگذشته بود که شوهرش زنگ زد و گفت او را تعقیب کرده و الان جلو ساختمان است. طلا از پنجره بیرون را نگاه کرد و مطمئن شد که همسرش آنجاست و بلافاصله از خانه بیرون رفت که فکر کردم به پارکینگ رفته تا با خودرو از ساختمان خارج شود. اما چند لحظه بعد صدای سقوطش را شنیدم و فهمیدم خودش را از روف‌گاردن به پایین انداخته است.

حادثه، جنایت نبوده است

تحقیقات تیم جنایی با حضور کارشناسان پزشکی قانونی در محل نشان داد که هیچ آثاری از درگیری روی جسد وجود ندارد و نبود هیچ مدرکی که نشان دهد کسی او را از پشت‌بام به پایین پرت کرده، تیم جنایی را مطمئن کرد که با یک پرونده خودکشی روبه‌رو هستند.

البته با توجه به شکایت شوهر متوفی و موضوع منافی عفت، مرد طبقه دوم دستگیر و به همراه پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک تحویل شد تا به پرونده رسیدگی شود، اما هیچ اثری که نشان دهد این واقعه یک جنایت بوده پیدا نشد و قاضی صفری دستور انتقال پیکر متوفی به پزشکی قانونی را صادر کرد تا آزمایش‌های مربوط به سم‌شناسی آن آماده شود و مشخص شود این بلاگر معروف در لحظه خودکشی تحت تأثیر داروی خاصی بوده است یا خیر.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • سکه و طلا در بازار تهران ارزان تر شد
  • پرونده مرگ بلاگر زن معروف در سوپر ساختمان شهر مشهد | صورت او ترکید!
  • وزارت کشور دور اول انتخابات مجلس تیمی را روانه مشهد کرد
  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد