Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام عزم خود را برای تولید و اشتغال جزم کرده است، می‌گوید با دست خالی شروع کرده‌ام اما خوشحالی کسانی که در این مدت در شهر خود مشغول به کار شده به من نیروی مضاعف داده است.

«علی توحیدی» با حضور در ایسنا، اظهار کرد: در این واحد تولیدی در شهر ارکواز ملکشاهی نزدیک به 30 نفر از جوانان و زنان سرپرست خانوار مشغول شده‌اند و اگر تسهیلات لازم در اختیارم گذاشته شود می‌توانم این تعداد را به 60 نفر نیز برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در پاسخ به سوال ایسنا، درباره‌ی پخش شدن برخی اخبار در فضای مجازی مبنی بر غیراستاندارد بودن این محصول در گذشته، گفت: بنده بعد از خرید برند محصول فروماژ متوجه این نقیصه شدم و پس از مراجعه به استاندارد ایلام و پیگیری ها و مشاوره های فنی کارشناسان استاندارد، پروانه استاندارد را دریافت کردم.
توحیدی درباره سختی و شیرینی‌های کار خود هم اظهار کرد: کار کردن در محروم‌ترین شهر کشور لذت بخش است، هرچند مشکلاتی هم دارد اما وقتی می‌بینم پدر و مادری از مشغول شدن فرزند خود خوشحال‌اند یا یک زن سرپرست خانوار می‌تواند درآمدی برای خود داشته باشد سختی کار از یادم می‌رود.
«سجاد نظری» کارشناس استاندارد، اداره کل استاندارد ایلام، نیز با بیان اینکه واحد تولیدی پودر لباسشویی فروماژ که در شهرستان ملکشاهی واقع است، موفق به دریافت پروانه استاندارد شده است و در حال حاضر مشکل کیفی ندارد.
وی درباره اعلام قبلی این اداره کل مبنی بر فاقد پروانه استاندارد بودن این واحد تولیدی، ضمن قدردانی از حساسیت مردم و رسانه‌ها، تصریح کرد: در ابتدا با مراجعه کارشناسان به واحد تولیدی مشخص شد که محصولات واحد فاقد پروانه استاندارد هستند لیکن با مشاوره فنی و پیگیری های مستمر مدیر واحد تولیدی پس از طی مراحل قانونی و انطباق تمام شرایط تولید با استاندارد و احراز کیفیت محصولات، در خردادماه سال جاری موفق شد پروانه کاربرد علامت استاندارد را دریافت کند.
کارشناس استاندارد ایلام تصریح کرد: علامت استاندارد بدون کد ده رقمی رهگیری استاندارد قابل اطمینان نیست و در خصوص کالاهایی که علامت استاندارد دارند اما از نظر شکل ظاهری و یا کیفیت مشکل دارند  احتمال جعل علامت استاندارد وجود دارد که جهت سنجش اصالت علامت استاندارد می‌توان کد ده رقمی را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال  کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام استاندارد پروانه استاندارد علامت استاندارد واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسعود ایرانی اظهار کرد: در این راستا نسبت به برگزاری ۳۶ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ۱۸۵ نشست تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته اقدام گردید و واحد‌هایی احیا شده با سرمایه‌گذاری افزون بر ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال برای ۱۶۱ نفر فرصت اشتغال دوباره ایجاد کردند.
وی افزود: همچنین با اقدام‌های صورت گرفته در سال گذشته ۳۱۱ فقره مجوز تاسیس با سرمایه‌گذاری حدود ۱۷۴ هزار و ۳۰۶ میلیارد ریال صادر شد که دارای ظرفیت اشتغال‌زایی برای ۶ هزار و ۴۳۸ نفر در استان اردبیل بود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به تولید ۱۲۰ میلیون دلار کالا‌های جایگزین واردات، گفت: برای کمک به رونق تولید نیز بیش از ۱۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از محل تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌های عامل تسهیلات پرداخت شد.
ایرانی با اشاره به ارایه ۴۳۰ مورد مشاوره سرمایه‌گذاری در سال گذشته اضافه کرد: همچنین در راستای رونق تولید ۷۰ فقره معرفی‌نامه پرداخت تسهیلات برای طرح‌های در حال احداث در استان اردبیل ارایه گردید.
در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۲۴ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد