Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹، مهلت جدید ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون این دوره‌ها از امروز ۲۵ خرداد آغاز شد و تا شنبه ۳۱ خرداد ادامه دارد.

داوطلبان توجه کنند ثبت نام وقتی تکمیل شده است که شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هزینه ثبت نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) است و داوطلب در صورت تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه سازمان سنجش آموزش کشور، باید مبلغ ۴۶۶ هزار ریال (۴۶ هزار و ۶۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کند.

داوطلبان در صورت تمایل به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی - غیر انتفاعی باید سریال ۹ رقمی علاقه‌مندی به رشته‌های غیر انتفاعی را به مبلغ ۹۳ هزار ریال (۹ هزار و ۳۰۰ تومان) را از قسمت خرید کارت تهیه کنند.

اصلاحات و رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی ۹۹ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است.

آن دسته از متقاضیان که در بازه زمانی تعیین شده (از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت ۹۹) موفق به ثبت نام شده‌اند می‌توانند نسبت به ویرایش فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود در روز‌های ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت نام در اردیبهشت نشده‌اند نیز می‌توانند نسبت به ثبت‌ نام در روز‌های ۲۵ تا ۳۱ خرداد ۹۹ اقدام کنند.

آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۹ جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

ثبت‌نام بیش از ۱۱۳ هزار نفر در آزمون کاردانی نظام جدید سال ۹۹

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاهیان آموزش عالی ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به کزارش میزان، سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور آغاز شد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود