Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع شهرستانی ۴۴۸ میلیارد تومان اعتبارات سال ۹۹ این استان خبر داد. ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی شهابی‌ ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 448 میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف شامل استانی، نفت، 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

27 ورزش، توسعه راه‌های روستایی، تخلفات و جرایم رانندگی، تبصره 19 و قانون استفاده متوازن به این استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به توزیع شهرستانی اعتبارات سال 99، افزود: از این میزان اعتبار، 119 میلیارد تومان به شهرستان بویراحمد، 75 میلیارد تومان به شهرستان کهگیلویه، 114 میلیارد تومان به شهرستان گچساران، 30 میلیارد تومان به شهرستان دنا، 31 میلیارد تومان به شهرستان بهمئی، 26 میلیارد تومان به شهرستان چرام، 27 میلیارد تومان به شهرستان باشت و 22 میلیارد تومان به شهرستان لنده اختصاص یافته است.

شهابی با بیان اینکه امسال اعتبارات استانی افزایش قابل توجهی داشته اما اعتبارات نفت به دلیل تحریم کاهش یافته است، عنوان کرد: امسال 113 میلیارد تومان اعتبارات استانی ابلاغ شده که از این میزان، 37 میلیارد تومان به بویراحمد‌، 20 میلیارد تومان به کهگیلویه، 17 میلیارد تومان به شهرستان گچساران، 9 میلیارد و 400 میلیون تومان به دنا، 6 میلیارد تومان به بهمئی، 8 میلیارد و 200 تومان به چرام، هشت میلیارد و 800 میلیون تومان به باشت و پنج میلیارد و 900 میلیون تومان به لنده اختصاص یافته است.

1280 میلیارد تومان از اعتبارات عمرانی بین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی توزیع شدنماینده مجلس: اختصاص کمتر از 7 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورشصالحی: بودجه نهاد کتابخانه‌ها کفاف پرداخت حقوق پرسنل را نمی‌دهد

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل اعتبارات قانون توسعه متوازن 154 میلیارد تومان به استان ابلاغ و توزیع شهرستانی شده است، ابراز کرد: ابلاغ این اعتبارات بر اساس فاصله محرومیت هر شهرستان در هر شاخص از متوسط کشوری است.

شهابی بیان کرد: از محل اعتبارات 0.27 ورزش 47 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که از این میزان 85 درصد سهم ورزش و جوانان و 15 درصد سهم نوسازی مدارس است.

وی عنوان کرد: در قانون بودجه امسال حدود چهار میلیارد و 740 میلیون تومان برای راه‌های روستایی، دو میلیارد و 200 میلیون تومان  از محل جرایم رانندگی و 33 میلیارد تومان برای پروژه‌های مشارکت عمومی و خصوصی تحت عنوان یارانه‌ سود تسهیلات ابلاغ شده است.

انتهای پیام/543/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد